سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی‌ها که زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد از راه‌های دیگر وارد شده‌اند تا به ما ضربه بزنند و همه می‌دانیم موج جدید فشارها در راه است و روزهای سختی را در پیش رو داریم.
کد خبر: ۱۲۱۹۸۲۸

حسینی درباره مصدومیتش به فارس گفت: در ترکیه متاسفانه مشکل کوچکی برای پایم پیش آمد؛ اما موضوع خیلی مهم نبود، هرچند کالدرون به من گفت خیلی آرام به شرایط نرمال برسم و عجله‌ای نکنم. الان هم خدا را شکر خیلی وضعیت بهتری دارم و با آغاز تمرینات کار خودم را انجام می‌دهم؛ اما به هر حال باید مراقب باشم مصدومیتم تشدید نشود.
کاپیتان اول پرسپولیس درباره شکست مقابل سایپا در جام شهدا گفت: اینها بازی‌های تدارکاتی است و اسمش روی خودش هست. باخت در بازی‌های تدارکاتی مهم نیست.
مربیان برای شناخت نسبت به تیم خودشان این بازی‌ها را برگزار می‌کنند. من از هواداران پرسپولیس می‌خواهم مثل همیشه از تیم حمایت کنند و کنار هم باشند؛ چراکه به نظر من الان سخت‌ترین روزهای پرسپولیس است.
قطعا همه می‌دانند چه مشکلاتی داشتیم و الان هر کسی به هر طریقی به‌دنبال این است به پرسپولیس ضربه بزند، اما هواداران باید در کنار هم باشند و از تیم حمایت کنند. مشکلات در طول فصل قطعا بیشتر از الان خواهد بود؛ چراکه برخی‌ها همه تلاش خود را می‌کنند برای پرسپولیس حاشیه بسازند و این وظیفه هواداران است با حمایت از پرسپولیس این اجازه را به آنها ندهند. همه باید با هم متحد باشیم و برای موفقیت پرسپولیس بجنگیم. الان موج جدید دشمنی‌ها به راه افتاده و مطمئنا هدف آنها با شروع لیگ اوج خواهد گرفت و چند ماه آینده را نشانه گرفته‌اند. پشت ما در این میان به حمایت هواداران گرم است.
حسینی درباره پایان کدورت‌ها با محسن خلیلی گفت: با محسن خلیلی چند سال هم‌بازی بودم و با یکدیگر دوست و رفیق هستیم؛ اما در این بین برخی‌ها اختلافاتی را به وجود آوردند و هدف آنها ضربه زدن به پرسپولیس بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها