بازی هفته

ماجرای خواهرهای دوقلو و نازی‌ها

در این روزهای گرم تابستانی فکر کردیم یک بازی با هیجان بالا شاید بد نباشد، این شد که اولین بازی این هفته را به یکی از اول شخص‌های تیراندازی مورد انتظار امسال یعنی Wolfenstein: Young Blood اختصاص دادیم. این بازی که برای PC و کنسول‌های نسل هشتم منتشر می‌شود شما را در نقش دخترهای دوقلوی B.J Blazckowicz، قهرمان اسطوره‌ای فرنچایز ولفنشتاین قرار می‌دهد تا به‌صورت تجربه انفرادی یا همراه با یکی از دوستان ماموریت‌های مختلفی را از یک مرکز فرماندهی در قلب سیاهچال‌های پاریس دریافت کنید و به‌مرور ارتش نازی‌ها را از بین ببرید.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۱۶

اتفاقات بازی 19 سال بعد از نسخه دوم بازی رخ می‌دهد، زمانی که بلازکوویچ حین یک ماموریت در پاریس ناگهان ناپدید می‌شود و حالا دخترانش سوفیا و جسیکا مجبور می‌شوند جا پای پدر بگذارند. ولفنشتاین جدید به نوعی جهان‌بازترین بازی در کل مجموعه به شمار می‌رود و گیم‌پلی پیچیده‌تری ارائه می‌دهد. سیستم لول آپ شخصیت‌ها، گشتن در محیط به هوای پیدا کردن آیتم‌های مخفی، انجام دادن ماموریت‌ها و به دست آوردن قابلیت‌ها، سلاح‌ها، تجهیزات و وسایل شخصی‌سازی ظاهری همگی در این نسخه جمع شده‌اند تا تجربه‌ای مفرح و به‌یاد ماندنی از ولفنشتاین برای ما رقم بزنند.
۷ بد شانس
دومین بازی این هفته از جنبه‌های مختلفی یک بازی خاص برای مخاطبانی خاص است. یکی این‌که شخصیت‌های دنیای آن حیواناتی هستند که ظاهر و تعاملات اجتماعی دارند و دوم این‌که با وجود سه‌بعدی بودن بازی، سبک گرافیکی آن به نوعی پیکسل آرت است. این بازی که Unlucky Seven نام دارد، شما را عازم سفری به فضا و دنیای ناشناخته آن می‌کند تا داستانی در مورد عشق، نفرت و البته جست‌وجوی انسان را روایت کند. در بازی شخصیت‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام اهداف و تمایلات مخفی متفاوتی دارند و شما در طول روند داستان به مرور با آنها آشنا خواهید شد.
تصمیم‌هایی که در طول بازی می‌گیرید روی روند آن تاثیر گذاشته و از آنجا که شخصیت‌های این قصه خیالی بر‌اساس حیوان‌های وحشی پرداخته شده‌اند، غذا‌خوردن و مخصوصا پیدا کردن گوشت مناسب برای آنها، یکی از فعالیت‌های اصلی گیم‌پلی به شمار می‌رود و اتفاقا نقطه‌ای است که پای تصمیم‌های اخلاقی و فلسفی بازی نیز باز می‌شود. این بازی برای PC منتشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها