سعید عزت‌اللهی در گفت‌وگو با جام‌جم:

هیچ مذاکره‌ای با استقلال نداشته‌ام

سعید عزت‌اللهی این روزها بیش از هر زمان دیگری سرش تو کار خودش است. او زیاد در رسانه‌ها نیست. ترجیح می‌دهد بیشتر از این‌که حرف بزند، کار کند. عزت‌اللهی اخیرا حتی وقتی در تعطیلات بود، سعی کرد از رسانه‌ها دور باشد. او حالا به روسیه بازگشته و کار خودش را با باشگاه روستوف از سر گرفته است. خیلی‌ها تصور می‌کردند این بازیکن دیگر به روسیه بازنگردد ولی سعید به خاطر قراردادی که با باشگاه روسی داشت به این کشور رفت. عزت‌اللهی در گفت‌وگو با جام‌جم درباره این بازگشت و همین‌طور ماجرای پیشنهاد استقلال حرف‌هایی می‌زند. سعید به‌طور کلی بازگشتش به لیگ برتر را تکذیب می‌کند.
کد خبر: ۱۲۱۸۹۷۱

تازه اول راه هستم
فعلا هدفی برای بازگشت به ایران ندارم. دوست دارم در اروپا کارم را ادامه دهم. اگر می‌خواستم زود به ایران برگردم که اصلا چند سال قبل به اروپا نمی‌رفتم. خیلی از دوستان و باشگاه‌ها در این مدت به من لطف داشته و دارند ولی می‌خواهم در اروپا به کارم ادامه دهم. از نظر خودم تازه اول راه هستم. به اهدافی که در این قاره دارم نرسیده ام. سال گذشته به باشگاه ردینگ رفتم و متاسفانه یک مصدومیت مانع از آن شد که بتوانم خودم را نشان دهم. شروعم خوب بود ولی آسیب دیدم. انگیزه‌ام را از دست نخواهم داد. قطعا تلاشم را دو چندان می‌کنم. به نظر خودم تازه اول راه هستم. راه طولانی در پیش دارم.
قرارداد دارم
ماندن در روسیه؟ به احتمال زیاد این اتفاق رخ می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید من با باشگاه روستوف قرارداد دارم و بازیکن این باشگاه هستم. نمی‌توانم سر خود برای خودم تصمیم بگیرم. روستوف علاقه دارد که بمانم و به احتمال زیاد هم این اتفاق رخ می‌دهد و فصل جدید هم در این باشگاه حضور خواهم داشت. شرایط لیگ روسیه هم خوب است. تجربیاتم را بیشتر می‌کنم. امیدوارم در آینده اتفاقات بهتری برایم رخ بیفتد.
مذاکره‌ای نداشتم
من با باشگاه استقلال اصلا مذاکره‌ای نداشتم. در مدتی که در ایران بودم خیلی شلوغ بود. واقعا دور از فوتبال بودم ولی تمرینات شخصی داشتم. الان هم که به روسیه آمده‌ام روزی دو جلسه تمرین می‌کنم. واقعا تمرینات فشرده و خسته‌کننده است. منتها هدف بزرگی دارم و می‌خواهم ان‌شاءا... بتوانم در فصلی که شروع شده، بازی‌های خوبی انجام دهم. برای باشگاه‌های ایرانی هم خیلی احترام قائلم، ولی همان‌طور که گفتم فعلا در اروپا به کارم ادامه خواهم داد.
باشگاه می‌خواهد بمانم
باشگاه خواهان ادامه همکاری من است. من هم دوست دارم بمانم. باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها