زن جوان در آتش خشم شوهر آتش‌نشان سوخت

مرد آتش‌نشان وقتی فهمید همسرش با 600میلیون تومان پس‌انداز او طلا خریده است، زن جوان را خفه کرد.
کد خبر: ۱۲۱۸۹۵۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 و 3 دقیقه دیروز ـ شنبه ـ مرد ۴۶ ساله‌ای با پلیس 110 تماس گرفت و مدعی شد همسرش را به قتل رسانده است. در ادامه ماموران کلانتری مرزداران راهی خانه این مرد در میدان آرش شده و پس از ورود به آپارتمان شماره سه با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که صورتش خونین بود و رد کبودی روی گردنش مشاهده می‌شد. متهم به قتل و پسر 12 ساله‌اش در محل جنایت حضور داشتند که ماموران در ابتدا به تحقیق از پسر مقتول پرداختند. پسر 12 ساله که شوکه بود، به ماموران گفت: پدر و مادرم گاهی با هم درگیری و اختلاف داشتند. دیشب من پیش مادرم خوابیدم و پدرم در اتاق من خوابید. صبح ساعت 6 و 30 دقیقه از خواب بیدار شدم اما مادرم در اتاق نبود. از اتاق خواب بیرون آمدم و متوجه درگیری پدر و مادرم شدم. پدرم عصبانی بود و با مشت به صورت مادرم ضربه می‌زد. دست پدرم را گرفتم تا مانع کارش شوم اما مرا به سمتی پرت کرد و وقتی مقاومتم را دید، به داخل اتاق انداخت و در را به رویم قفل کرد. با لوله جاروبرقی شروع به ضربه زدن به در کردم و بعد از 20 دقیقه در را شکستم. وقتی بیرون آمدم، پدرم در آشپزخانه در حال نوشیدن آب بود. به سمت پذیرایی رفتم و با جسد مادرم روبه‌رو شدم که صورتش خونی بود. تلفن خانه را برداشتم تا با پلیس تماس بگیرم که پدرم گوشی تلفن را از دستم گرفت و شکست. چند دقیقه بعد خودش با اورژانس و پلیس تماس گرفت.
ماموران کلانتری سپس به تحقیق از مرد همسرکش پرداختند که او با اعتراف به قتل همسرش گفت: سال 79 با همسرم که کارمند بانک بود، آشنا شده و ازدواج کردیم. با هم اختلاف زیادی داشتیم و همسرم رفتار خوبی با من نداشت، به‌طوری که باعث دق کردن مادرم شد. در همان سال‌های ابتدایی زندگی، یک بار بعد از دعوا با همسرم، او مرا از خانه بیرون انداخت که تصمیم به طلاق گرفتم اما بعد از مدتی دوباره آشتی کردیم. در این سال‌ها همسرم هیچ توجهی به من نداشت و همیشه پسرمان را علیه من تحریک می‌کرد. او خودش را رئیس خانه می‌دانست و به نظرات من توجهی نمی‌کرد و فقط تصمیمات خودش مهم بود.
مرد 46 ساله ادامه داد: در آتش‌نشانی کار می‌کردم و در این سال‌ها 600 میلیون تومان جمع کرده بودم. پول‌ها را به همسرم دادم تا برایم دلار بخرد. هفته قبل به او گفتم پولم را پس بده اما از این‌کار خودداری کرد و مدعی شد با این پول طلا خریده است. این رفتارها باعث شد روزهایی که شیفت نبودم به باغ پدرم یا خانه خواهرم بروم.
متهم به قتل درباره قتل همسرش هم گفت: صبح که از خواب بیدار شدم از همسرم خواستم پولم را برگرداند تا بتوانم بدهی‌هایم را بدهم اما دوباره مخالفت کرد. با هم درگیر شدیم و چند ضربه به صورتش زدم. پسرم دخالت کرد که او را در اتاقی زندانی کردم. بند کیف مشکی‌ام را دور گردنش انداختم و فشار دادم. چند بار از کشتن او منصرف شدم اما وقتی بند را رها می‌کردم شروع به تهدید می‌کرد و می‌گفت: «حسابت را می‌رسم.» وقتی به خودم آمدم روی زمین افتاد و نفس نمی‌کشید. شوکه شده بودم. آب خوردم و با اورژانس تماس گرفتم اما دیر شده بود.
سرهنگ علی‌آقا طیبی-رئیس کلانتری مرزداران-با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهم با دستور مقام قضایی در بازداشت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها