پسر قاتل پس از رضایت اولیای‌دم و بیرون آمدن از زندان، دوستش را با ضربه چاقو کشت.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۸۵



به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ششم اسفند سال گذشته، ماموران کلانتری شهرری در جریان یک فقره نزاع منجر به قتل در پارک شهید جهان‌آرا در محله جوانمرد قصاب قرار گرفتند.
در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد کشته شده جوانی ۲۵ ساله است. تحقیقات پلیسی از شاهدان مشخص کرد مقتول توسط یکی از دوستانش که جوانی ۳۰ ساله و از افراد شرور منطقه است، مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و به قتل رسیده است. شاهدان تاکید کردند قاتل و مقتول در یک محله زندگی می‌کنند و دوستی چند ساله با یکدیگر دارند.
تجسس‌ها ادامه داشت تا این‌که ماموران دریافتند، متهم در یکی از استان‌های همجوار تهران پنهان شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیمی از کارآگاهان برای دستگیری قاتل به مخفیگاه وی اعزام و قاتل بیستم تیر در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم منتقل شد. متهم به ماموران گفت: حدود هشت سال پیش به‌خاطر شغل مکانیکی‌ام با مقتول آشنا شدم و با وی رابطه‌ای دوستانه داشتم. مقتول به علت طلبی که از من داشت به‌صورت مداوم تماس می‌گرفت. شب حادثه او را در پارک دیدم و دوباره طلبش را خواست و فحاشی کرد. بعد هم با چاقو ضربه‌ای به من زد.من هم با چاقو ضربه‌ای به شکم و کمر او زدم و فرار کردم.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: کارآگاهان در تحقیقات پلیسی متوجه شدند قاتل دارای چندین فقره سابقه نزاع بوده که در یکی از نزاع‌ها مرتکب قتل شده و با رضایت اولیای‌دم از زندان آزاد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها