صلاحیت‌ بعضی‌ها هنوز نیامده اما انتخابات قطعا برگزار می‌شود

آخرین وضعیت کشتی از زبان آقای سرپرست

بهروز نعمتی در مورد آخرین وضعیت فدراسیون کشتی و برگزاری انتخابات این فدراسیون به مهر گفت: انتخابات 26 تیر برگزار خواهد شد و نمایندگان و اعضای مجمع معرفی شده‌اند و امیدوارم افرادی که از سوی نهادهای دیگر می‌آیند، زودتر معرفی شوند. البته تایید صلاحیت چند کاندیدا هنوز نیامده است.
کد خبر: ۱۲۱۷۱۰۲

نعمتی در مورد این‌که آیا باوجود تایید صلاحیت نشدن امیررضا خادم، عباس جدیدی و علیرضا دبیر، انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد، گفت: انتخابات قطعا برگزار خواهد شد. این سه نامزد قهرمانان بزرگی هستند و برای ما هم قابل احترام هستند.
اگر در روزهای باقیمانده اتفاقی بیفتد در خدمت این دوستان خواهیم بود اگر هم نیاید که انتخابات برگزار خواهد شد. وی در مورد این‌که برای تایید صلاحیت‌ها چه فاکتورهایی در نظر گرفته می‌شود، گفت: این را نهادهای ذی‌ربط می‌دانند و بنده صلاحیت این را ندارم که در این مورد اظهارنظر کنم. سرپرست فدراسیون کشتی ادامه داد: در همه موضوعات اساسنامه تکلیف را مشخص کرده است. اعضای مجمع را هم همین اساسنامه مشخص کرده که می‌توانند بیایند و رای بدهند. امیدواریم که روز چهارشنبه انتخابات خوبی برگزار شود.
کشتی یکی از ورزش‌های مدال‌آور و المپیکی ایران است که ماه‌ها با سرپرست اداره می‌شود اتفاقی که چندان زیبنده ورزش اول کشور نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها