فیلمنامه فصل ۳ از سرنوشت بازنویسی می‌شود

اکبر تحویلیان در گفت‌وگو با صبا درباره آخرین وضعیت سریال «از سرنوشت» که تهیه‌کنندگی آن را به‌عهده دارد این‌گونه عنوان کرد: تصویربرداری فصل اول به کارگردانی محمدرضا خردمندان در ۱۵ قسمت به پایان رسیده است و در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۱۵۷۱۲

وی افزود: همچنین تصویربرداری فصل دوم از سرنوشت به کارگردانی علیرضا بذرافشان ادامه دارد. تهیه‌کننده از سرنوشت درباره تصویربرداری فصل سوم و زمان آغاز آن گفت: با وجود آن‌که کارگردان فصل سوم تقریبا مشخص شده ولی این بخش به بازنویسی فیلمنامه طبق نظر کارگردان نیاز دارد و در مرحله نشست‌های نویسندگان با کارگردان هستیم.
سریال ۵۰ قسمتی از سرنوشت توسط جمعی از نویسندگان شامل محمد محمود سلطانی، روح‌ا... صدیقی، سارا خسروآبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود. سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.
قصه از سرنوشت درباره سرنوشت دو کودک از سنین کودکی تا جوانی است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوهاست.
راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی، دو بازیگر فصل کودکی هستند و دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند. حسین پاکدل، پوریاپورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، حبیب دهقان نسب، شبنم فرشادجو، میترا رفیع و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها