مطالعه انجام شده در سوئد نشان داده است احتمال ابتلا به این بیماری در افرادی که قهوه نمیخوردند از احتمال بروز این بیماری در افرادی که حداقل شش فنجان قهوه در روز مصرف میکردند، بیشتر است. همچنین مصرف قهوه بین پنج تا ده سال پیش از بروز علائم بیماری نیز اثرات مثبتی داشت.
در مطالعه دیگری نیز مشخص شد احتمال ابتلا به اماس در افرادی که قهوه نمینوشیدند، 5/1 برابر بیشتر از کسانی است که از یک سال پیش از بروز علائم، چهار فنجان (یا بیشتر) قهوه مینوشیدند./ مهر
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد