اعدام، پایان زندگی طلافروش شیطان‌صفت

مرد طلافروش که با فریب پسران نوجوان و جوان به بهانه آموزش و کار در کارگاه طلاسازی آنها را در دام شیطانی گرفتار و فیلم سیاه گرفته بود در زندان به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۱۲۱۴۳۰۲

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل آذر 1396 فردی با پلیس تهران تماس گرفت و خبر داد که کیف گمشده‌ای را یافته که مدارک شناسایی صاحب آن همراه سی‌دی در آن وجود داشت که مربوط به فیلم‌هایی بوده که او از صحنه آزار و اذیتش نسبت به پسران جوان و نوجوان تهیه کرده است‌. او بعد مدارک و سی‌دی را با پیک موتوری برای پلیس ارسال کرد و نام و نشانی از خود ارائه نداد.
ماموران با بررسی مدارک متوجه شدند صاحب کیف مرد 45 ساله‌ای بوده که طلافروشی دارد‌. آنها محتویات سی‌دی مورد نظر را بازبینی کردند و معلوم شد ماجرا صحت دارد. او بازداشت شد و گفت کیفش سرقت شده است، همین سرنخ کافی بود که ماموران پی‌ببرند فردی که مدارک و سی‌دی را برایشان ارسال کرده، همان سارق کیف‌قاپ است. سرانجام وی در اعترافش به افسر تحقیق گفت: پس از شناسایی پسران نوجوان و گاهی پسران جوان به بهانه این‌که در انباری خانه ویلایی‌ام در شمال تهران کارگاه طلاسازی راه انداخته‌ام، آنها را در اتوبوس شناسایی کرده و فریب می‌دادم‌. این افراد برای دیدن کارگاهم برای آموزش و کار طلاسازی برای کسب درآمد زیاد در آنجا همراهم می‌آمدند. آنها را با زور و تهدید در انباری خانه مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم و فیلم سیاه در این باره تهیه کردم.
چند هفته بعد او در شعبه پنجم دادگاه کیفری محاکمه و به اعدام محکوم شد. حکم صادره از سوی قضات شعبه 31 دیوان‌عالی کشور تایید شد.سرانجام با گذشت نزدیک به دو سال از این ماجرا، طلافروش شیطان‌صفت در زندان رجایی‌شهر کرج به دار مجازات آویخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها