باشگاه استقلال هنوز قرارداد سه بازیکن خود یعنی پژمان منتظری، سیدحسین حسینی و وریا غفوری را تمدید نکرده است. این سه بازیکن با باشگاه اختلافاتی دارند و به نظر می‌رسد اظهارات روز گذشته خطیر، معاون ورزشی باشگاه که با دستور فتحی بود، این اختلافات را بیشتر کند.
کد خبر: ۱۲۱۲۳۶۷

روز گذشته او اعلام کرد حسینی و وریا درخواست مالی معقولی از باشگاه ندارند و به همین خاطر به اختلاف خورده‌اند. او توضیحات روشنی درباره وضعیت علی کریمی هم نداد. خطیر در این باره به سایت رسمی باشگاه گفت: مدیر برنامه وریا غفوری، سیدحسین حسینی و علی کریمی یک نفر است و ما طبق مصوبه هیات مدیره محترم با حضور آقایان سعادتمند و منزوی نمایندگان محترم هیات مدیره با او جلساتی داشته‌ایم.
وریا درخواستی مبنی بر قرارداد سه ساله و دریافت حدود 90 میلیارد ریال برای سه فصل داشته است به اضافه پاداش. هیات مدیره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال 97 خود مصوب کرده‌اند با بازیکنان بالای 30 سال قراردادی بیش از یک فصل منعقد نشود. از طرفی فاصله سقف بودجه مورد مصوب باشگاه با رقم درخواستی وریای عزیز زیاد است. لذا به وریا فرصت 24 ساعته‌ای دادیم تا نظر خود را با توجه به شرایط باشگاه استقلال اعلام کند. خطیر درباره وضعیت سیدحسین هم گفت: حسینی هم کسی است که از استقلال به تیم ملی رسیده است. او در مذاکره اولیه خود و قبل از اتمام فصل با باشگاه، شرطی مبنی بر عدم حضور سیدمهدی رحمتی مطرح کرد که همان ابتدا با توجه به این‌که باشگاه شرط و شروطی را از هیچ بازیکنی قبول نمی‌کند، مذاکرات متوقف شد تا این‌که بعد از بحث جدایی مهدی رحمتی و پیوستنش به پدیده، عملاً شرط مدنظر منتفی و مذاکرات مجدد آغاز شد، اما ایشان افزایش سه برابری نسبت به قرارداد سال قبل و سخن از 60 میلیارد ریال برای دو فصل به اضافه پاداش و شرایط غیرقابل قبول و در شأن باشگاه را به میان آورد. ضمن این‌که او اعلام کرد باید طلبش از استقلال نقدی تسویه و 40درصد از قرارداد فصل بعد را به صورت پیش‌پرداخت دریافت کند و.... درباره ایشان هم مانند وریا، شرایط باشگاه توضیح داده شد، اما با وجود حمایت هیات مدیره و مساعدت آنها، رقم درخواستی حسینی فاصله زیادی با استقلال دارد و به ایشان هم 24 ساعت فرصت داده شد تا به استقلال پاسخ دهد.
خطیر در ادامه اعلام کرد در صورتی که تا چهارشنبه(فردا) این دو بازیکن به باشگاه جواب ندهند مذاکرات را برای انتخاب بازیکنان جایگزین آغاز خواهند کرد. هر چند وریا و حسینی دیروز سکوت کردند ولی این اظهارات خطیر باعث عصبانیت آنها شده است. غفوری کلا رابطه خوبی با خطیر و فتحی ندارد و از روز اول نقل و انتقالات اعتقاد داشت باشگاه در تلاش است به شکلی به او پیشنهاد تمدید دهد که قبول نکند و برود! حسینی هم ظاهرا آن‌قدرها اختلاف رقم ندارد و باشگاه حاضر است 5/5 میلیارد تومان برای دو فصل به او بپردازد. خطیر در مصاحبه خود کوچک‌ترین اشاره‌ای به مبلغ مورد نظر باشگاه نکرد تا ابهامات را در این زمینه بیشتر کند.
درباره علی کریمی هم آخرین خبر این است که او در تلاش است به خارج از ایران و احتمالا یکی از کشورهای عربی برود. اگر او با خارجی‌ها به بن بست بخورد مذاکرات جدی با باشگاه استقلال خواهد داشت.
جمع بندی این‌که احتمال ماندن حسینی در استقلال زیاد است، ولی وریا غفوری بعید به نظر می‌رسد. علی کریمی هم دنبال پول بیشتر است و برای یک فصل درخواست سه میلیاردی دارد. منتظری هم بین استقلال و فولاد معلق است و باید دید چه تصمیمی می‌گیرد.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها