مینا کاویانی تصریح کرد: تحقیقات نشان داده است که بتاکاروتن موجود در زردآلو احتمالا میتواند خطر ابتلا به انواع سرطان بهویژه سرطان ریه و معده را کاهش دهد و بهنظر میرسد مصرف منظم زردآلو در رژیم غذایی به دریافت مقدار بتاکاروتن کافی کمک میکند. وی ادامه داد: همچنین نتایج تحقیقات حاکی از آن است که دریافت ۵/۲ تا ۹/۳ گرم پتاسیم اضافه بر نیاز در رژیم غذایی روزانه، فشار خون را در افرادی که پرفشاری خون دارند، کاهش میدهد. بنابراین برگههای زردآلو نیز که دارای حدود ۴/۱ گرم پتاسیم در هر صد گرم هستند، در کاهش فشار خون نقش بسزایی ایفا میکنند./ ایسنا
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....