رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به این‌که توجه به رفع معضل بیکاری در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: وظیفه اصلی ما ایجاد اشتغال در کشور است.
کد خبر: ۱۲۱۱۹۱۶

به گزارش روابط عمومی بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، محمد مخبر با تأکید بر ساما‌ندهی اشتغالزایی در کشور افزود: اهمیت فعالیت‌های بنیاد برکت از این منظر قابل تحسین است. این بنیاد در رفع برخی از معضلات کشور از جمله بیکاری می‌تواند نقش مهم و بسزایی را ایفا کند. رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) عنوان کرد: بنیاد برکت با وجود همه فعالیت‌ها و اتفاقات خوبی که رقم زده است، اما همچنان باید برای رسیدن به نقطه ایده‌آل تلاش کند. این بنیاد که مورد وثوق و اعتماد مردم است، باید به جایی برسد که همه، امور خیریه خود را از طریق برکت دنبال کنند.
مخبر داشتن روحیه انقلابی و جهادی را شرط اصلی فعالیت در بنیاد برکت ذکر و بیان کرد: بنیاد برکت جای نیروهای نخبه و جهادی است. روحیه جهادی نیز به معنای انجام کارهای بی‌برنامه نیست، بلکه شرط اصلی فعالیت‌های جهادی، برخورداری از هوشمندی، نظم، ایثار، تعامل، ازخودگذشتگی و مشورت‌گیری است.
وی داشتن سلامت نفس را از دیگر ملزومات فعالیت در بنیاد برکت نامید و افزود: بنیاد برکت امروزه به یک آبرو برای کشور تبدیل شده و عملکرد آن حتی به لحاظ شاخص‌های بین‌المللی هم مقبول و مورد تأیید است. البته در راه خدمت‌رسانی به مردم نباید احساس رضایت از خود داشته باشد که همین رضایت‌مندی، موجب شروع افول خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها