حکم تبرئه مرد متاهل که متهم بود با رفتار و تهدیدهایش باعث خودکشی دختر جوان شده در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد .
کد خبر: ۱۲۱۱۳۹۴


به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر 28 مهر سال ۹۷ به ماموران کلانتری پاسداران خبر رسید یک دختر جوان از طبقه ششم پارکینگ طبقاتی به پایین سقوط کرده و جان سپرده است. مأموران کلانتری وقتی به محل موردنظر رفتند با جسد خونین دختر جوان که کارت شناسایی همراهش نشان می‌داد فریبا ۲۸ ساله است، روبه‌رو شدند‌. پلیس به پرس و جو از شاهدان پرداخت‌. سرایدار پارکینگ طبقاتی به نام مهرداد گفت: چند ساعت قبل دختر جوان در حالی که سوار یک دستگاه پژو ۲۰۶ بود همراه یک مرد جوان وارد پارکینگ شد.
در ادامه خواهر فریبا به ماموران گفت: خواهرم دانشجوی دکترای زبان فرانسه بود و مرد جوانی به نام محمود با او ارتباط داشت. محمود بارها به خواهرم ابراز علاقه کرده بود، اما خواهرم به او علاقه‌ای نداشت. به همین خاطر محمود مدام خواهرم را تهدید به مرگ می‌کرد. گمان می‌کنم او خواهرم را به پایین پرتاب کرده است .
با اظهارات خواهر فریبا محمود که متاهل بود بازداشت شد. وی که سعی داشت خودش را بی‌اطلاع از این ماجرا نشان دهد و وقتی با فیلم‌های ضبط شده در دوربین مدار بسته پارکینگ مورد نظر رو‌به‌رو شد که نشان می‌داد او همراه فریبا سوار خودرو وارد پارکینگ شده‌اند لب به اعتراف گشود و گفت: قبول دارم همراه فریبا وارد پارکینگ شدیم اما فریبا حال خوبی نداشت. پس از چند دقیقه من پارکینگ را ترک کردم. او می‌گفت قصد خودکشی دارد.
وی درباره رابطه‌اش با فریبا گفت: من متاهل هستم و فریبا از این ماجرا مطلع بود. او به من علاقه داشت و ما با هم رابطه دوستی داشتیم.
در حالی که محمود ادعا می‌کرد بی‌گناه است سرایدار پارکینگ گفت: بعد از این که مرد جوانی که همراه فریبا بود پارکینگ را ترک کرد، متوجه شدم دختر جوان حالش خوب نیست. او از من آب خواست و من برایش آب معدنی خریدم و در اختیارش قرار دادم. او می‌خواست خودکشی کند که با او صحبت کردم، اما وقتی از پارکینگ بیرون رفتم متوجه شدم خودش را کشته است‌. بررسی فیلم دوربین مداربسته پارکینگ هم نشان داد مهرداد چند ساعتی را داخل خودرو کنار فریبا بوده است.
با توجه به مدارک به دست آمده برای محمود به اتهام تسبیب در مرگ دخترجوان و برای مهران به اتهام خودداری از کمک به مصدومان و اخفای ادله، کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آنها پای میز محاکمه ایستادند. در جلسه دادگاه، اولیای دم برای محمود حکم قصاص خواستند، ولی محمود گفت: باور کنید نمی‌دانستم فریبا قصد دارد خودکشی کند. فکر می‌کردم حرف‌هایش فقط تهدید است. من فیلمی از او تهیه نکرده بودم. او خودش دچار مشکلات روحی بود و به همین دلیل خودکشی کرد .
مهرداد نیز گفت: من وقتی متوجه شدم حال دختر جوان خوب نیست برای او آب معدنی خریدم. فکر نمی‌کردم خودش را از بالای ساختمان به پایین پرت کند.
در پایان جلسه با توجه به مدارک موجود، محمود و مهرداد تبرئه شدند. دیروز این حکم در شعبه ۱۳ دیوان‌عالی کشور مهر تأیید خورد و قطعی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها