استقلالی‌ها خیلی دیر به فکر تمدید قرارداد بازیکنان افتادند. این مساله به شدت باعث شده تا بعضی از آنها دلخور شوند. از سویی رقم پیشنهادی باشگاه هر چند بالاست ولی با عدم استقبال این بازیکنان مواجه شده است. مثلا باشگاه استقلال به وریا غفوری پیشنهاد دو میلیارد تومانی داده ولی این بازیکن نپذیرفته است.
کد خبر: ۱۲۱۰۹۶۶

غفوری گفته وقتی باشگاه به پاتوسی و ایسما برای نیم فصل جمعا شش میلیارد پول داده، چرا باید بازیکنی مثل او برای کل فصل دو میلیارد بگیرد؟ این حرفی است که علی کریمی هم زده است. او هم رقم خود را نزدیک به سه میلیارد تومان رسانده است. مشکل اینجاست که استقلال پول ندارد و به همین خاطر نمی‌تواند به بازیکنان وعده قراردادهای سنگین بدهد.
روزبه چشمی هم از جمله بازیکنانی است که تاکید کرده با این شرایط در استقلال نمی‌ماند. بعضی بازیکنان هم با خود فتحی مدیرعامل استقلال مشکل دارند. مثلا اختلاف او با وریا و همینطور فرشید باقری هافبک دفاعی آبی‌ها حاد است، تا جایی که ممکن است به جدایی منجر شود.
درباره وضعیت آیاندا پاتوسی هم شایعه زیاد است. این بازیکن برای تمدید قرارداد همراه با باشگاه آفریقایی، 550 هزار دلار درخواست کرده است. البته این رقمی است که آبی‌ها می‌گویند ولی بعضی منابع نزدیک به باشگاه می‌گوید او و باشگاه کیپ تاون مبلغ بالای یک میلیون دلار می‌خواهند!
وضعیت تمدید قراردادها در استقلال جالب به نظر نمی‌رسد. هیات مدیره هم فتحی را تحت فشار گذاشته و قرار است هفته آینده گزارش کاملی در این باره ارائه دهد. در همین حال شایعه شده وینفرد شفر آلمانی در تلاش است تا پاتوسی را به باشگاه بن یاس امارات ببرد. این خبر دیروز در رسانه‌های ایران منتشر و باعث تعجب هواداران شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها