هفته گذشته، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی نوشت: «حتما اشکالات متعددی در اجرا داریم، مشق ننوشته، غلط ندارد. همواره تلاش کرده‌ایم بهبود حاصل کنیم. در بازرسی مخفی و بدون اطلاع شرکت‌های اینترنتی، متاسفانه کم‌فروشی ۸ درصدی برخی شرکت‌ها در بعضی استان‌ها تایید شده است. حق‌الناس را اعاده می‌کنیم. جزییات را سازمان تنظیم مقررات منتشر خواهد کرد.»
کد خبر: ۱۲۱۰۵۸۶

پس از اعلام وزیر، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش داد که بررسی‌های میدانی در برخی اپراتورهای ارتباطات ثابت نمایانگر مغایرت ۵ تا ۸درصدی در حجم بسته‌های درخواستی مشترکان بوده است.
به گفته حسین فلاح جوشقانی، شرکت‌ها دلیل این کم‌فروشی را ملاحظات فنی مانند سرباره ارسال و افت خط بیان کرده‌اند، اما این دلایل به مشترکان مربوط نمی‌شود و اپراتورها موظف هستند برای حفظ حقوق و رضایت مشترکان خود، این کسری را در حجم بسته‌های فروخته شده به آنها جبران کنند.
رگولاتوری تاکید می‌کند که بر اجرای این الزامات به‌صورت دقیق نظارت می‌کند و مشترکان نیز در صورت مشاهده کم‌فروشی در اینترنت مصرفی خود می‌توانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir یا تماس با سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵، تخلف را گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها