ماجرای مبهم ماشین سوخته ورزشگاه نقش جهان

سپاهانی‌ها: از کجا معلوم کار هواداران ما بود؟!

قبل از شروع بازی سپاهان و پرسپولیس تعدادی از خبرنگاران و عکاسان تهرانی که خود را برای پوشش خبری بازی به ورزشگاه نقش جهان رسانده بودند، از مسؤولان خواستند تا اجازه دهند ماشین‌های خود را به داخل ورزشگاه ببرند ولی کسانی که آنجا بودند با این درخواست مخالفت کردند. تاکید آنها این بود که اجازه ندارند ماشینی را به داخل راه دهند.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۲۱

این اتفاق در حالی رخ داد که یک پارکینگ برای خبرنگاران در داخل ورزشگاه تعبیه شده ولی مشخص نبود به چه دلیل مسؤولان اجازه ورود ندادند. نگرانی خبرنگاران و عکاسان هم کاملا به جا بود چراکه بعد از بازی وقتی به سمت ماشین خود رفتند متوجه شدند چیزی از آنها باقی نمانده است. طرفداران خشمگین پس از پایان مسابقه به سمت خودروها یورش بردند و علاوه بر تخریب بعضی از آنها خودروی یکی از عکاسان را به آتش کشیدند. مهدی زارع، عکاسی که خودروی او به طور کامل از بین رفته در این باره می‌گوید: «قبل از بازی به مسؤولان گفتیم و حتی فیلم هم گرفتیم. منتهی اجازه ندادند داخل برویم. الان هم دنبال آن هستیم تا تعیین تکلیف شود. چه کسی باید خسارت ماشین ما را پرداخت کند؟»
در همین حال باشگاه سپاهان هم از بار مسؤولیت شانه خالی می‌کند. تابش مدیرعامل این باشگاه می‌گوید: از کجا معلوم هواداران ما به ماشین‌ها خسارت زده‌اند؟ عرب، ‌مدیرعامل قرمزها هم می‌گوید طبیعی است که کار هواداران آنها نبوده است؛ چراکه به هر حال بازی را برده‌اند و دلیلی برای درگیری نداشته‌اند. تابش در این باره توضیح می‌دهد: «همانطور که گفتم از کجا معلوم آتش سوزی ماشین و تخریب آنها کار هواداران ما بوده است؟»
او حتی می‌گوید نباید خبرنگاران و عکاسان ماشین می‌آوردند: «بله ما قبل از بازی هم گفتیم که ماشین نیاورید. واقعا هم نمی‌دانیم چه کسی جلوی آنها را گرفته که ماشین‌ها را به داخل نبردند؟ اتوبوس گذاشته بودیم و باید با اتوبوس به ورزشگاه می‌آمدند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها