سید حسن نصرا...، دبیرکل حزب‌ا... لبنان گفت: امروز همه نیروهای استکباری و در رأسشان آمریکا با وجود این رهبر بزرگ (حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای)، از دیکته شرایط ذلت بار خود به ایران و محور مقاومت مأیوس شده است و این دقیقا مانند آن زمانی است که به علت وجود امام خمینی (ره) مایوس بودند.
کد خبر: ۱۲۰۹۰۸۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از المنار؛ نصرا... تاکید کرد: آنها می دانند و یقین دارند که با وجود این رهبر فرزانه با این سطح از حکمت، آگاهی، دانش، شجاعت، صلابت، اخلاص و صداقت نخواهند توانست به این جبهه چیزی را تحمیل کنند، یا در برابر آن پیروزی بدست آورند.
دبیرکل حزب‌ا... در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این‌که چند روز دیگر عمر رهبری امت توسط امام خامنه‌ای سی‌ساله می‌شود، افزود: در 30 سال گذشته و به خصوص در این چند سال اخیر که دشواری ها، سختی و فتنه ها بیشتر شده است، کسی که پرچم بزرگ اسلام، مقاومت، جهاد و وحدت اسلامی را برافراشته است و سرسختانه از وحدت میان مسلمین و از مردم و مظلومان و مستضعفان محافظت کرده و کسی که جبهه مقاومت را فرماندهی کرده و کسی که با شجاعت و صلابت در برابر نیروهای استکباری، قلدری ها، تهدیدها و همه وحشت آفرینی هایی که در جهان می بینیم، ایستاده است، امام خامنه ای است.
دبیرکل حزب‌ا... لبنان خاطرنشان کرد: شما می‌بینید که در دنیای امروز با یک بیانیه، در آن سوی جهان یک دولت و کشور سقوط کرد، با یک تماس تلفنی از آن سو، مقادیر زیادی پول پرداخت می‌شود، با یک تهدید است که بسیاری از حاکمیت، کرامت، آزادی و حقوق خود تنازل می‌کنند. اما در این میان، یک رهبر با صلابت و شجاعت می‌ایستد، صلابت و شجاعتی که از اجداد پاکش یعنی حضرت رسول الله (ص) و امیرالمومنین علی(ع) به ارث برده است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین گفت: امروز پس از فضل بزرگ الهی و عنایت مولایمان حضرت صاحب الزمان(عج)، پیروزی ها و دستاوردهای این جبهه به حکمت، شجاعت و ایستادگی این رهبر باز می‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها