شجاع خلیل‌زاده، مدافع میانی پرسپولیس یکی از ستاره‌های این تیم در فصل هجدهم بود و به قهرمانی سرخپوشان کمک زیادی کرد.
کد خبر: ۱۲۰۷۰۴۳

او در مورد بازی با پارس جنوبی به جام‌جم گفت: حریف ما را آزار داد. آنها در 30 دقیقه ابتدایی، حملات زیادی روی دروازه ما داشتند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. باید اعتراف کنم مثل یک مدعی مقابل‌مان بازی کردند و اگر حواس‌مان جمع نبود، امکان داشت گل دریافت کنیم ولی با گلی که در آخرین دقایق نیمه اول به ثمر رساندیم، کار را تمام کردیم. استرس بسیار زیادی داشتیم و شرایط خاصی بود، اما در نهایت بازی را بردیم.
شجاع اضافه کرد: فصل بسیار سختی داشتیم. گاهی اوقات سه روز یکبار بازی می‌کردیم و گاهی با یک جلسه تمرین به بازی مقابل حریفان می‌رفتیم. خیلی‌ها، هر کاری که توانستند انجام دادند تا ما به قهرمانی نرسیم، ولی خدا را شکر که کار را تمام کردیم. من در دو فصل اخیر،
دو قهرمانی به دست آوردم و دلم می‌خواهد چند سال دیگر بمانم و باز هم قهرمان شوم. این مهم ترین آرزوی من است.
از این بازیکن در مورد حس اش بعد از قهرمانی پرسیدیم که گفت: نمی‌توانم این حس را به طور کامل تشریح کنم. فقط این را بگویم که بهترین روزهای زندگی‌ام را سپری می‌کنم، در بهترین تیم بازی می‌کنم و بهترین رفقا را دارم. امیدوارم بتوانم سال‌ها در پرسپولیس بمانم و برای این تیم بازی کنم. حضور در پرسپولیس یکی از آرزوهای مهم من بود که به آن رسیدم و حالا با پیراهن پرسپولیس نیز می‌توانم قهرمان لیگ شوم که هیچ حسی از آن بالاتر نیست. امیدوارم هواداران از شرایطی که پرسپولیس دارد ابراز رضایت کنند.
شجاع در خصوص بازی با السد قطر افزود: متاسفانه به خاطر باخت مقابل پاختاکور ازبکستان، دیدار آخرمان در آسیا تدارکاتی شد ولی برای آبروی ایران به میدان می‌رویم و ان‌شاءا... بتوانیم با یک نتیجه خوب از نام پرسپولیس حفاظت کنیم. امسال برخلاف سال گذشته، در مرحله حذفی از رقابت‌های آسیایی کنار رفتیم اما این پایان داستان ما نیست زیرا می‌توانیم در سال‌های آینده، این اتفاق را جبران کنیم و بار دیگر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان بجنگیم.
او در نهایت گفت: همیشه هواداران پرسپولیس پشتیبان ما بودند و هرگز ما را رها نکردند. این اتفاق می‌تواند باعث دلگرمی همه بازیکنان باشد. می‌خواهم به سهم خودم از طرفداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کنم چون آنها در تمام طول فصل و در همه بازی‌ها به خوبی پشتوانه تیم بودند و اگر اتحادی در پرسپولیس شکل گرفته، به خاطر هواداران بود. آنها به دور از هرگونه حاشیه ای، به تشویق بازیکنان و حمایت از تیم پرداختند و این قهرمانی حق واقعی‌شان بود. امیدوارم همیشه مثل همین روزها، شاد و خوشحال باشند. افتخار بزرگی است که توانستیم با کسب قهرمانی، دل مردم را شاد کنیم و ان‌شاءا... با قهرمانی بعدی در جام حذفی، این شادی را دوچندان خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها