معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره علت افزایش نیافتن ۴۰۰ هزار تومانی حقوق برخی معلمان وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۲۰۷۰۰۸

به گزارش ایسنا، علی الهیار ترکمن افزود: بحث افزایش حقوق یکی از تکالیف دولت است و سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی براساس قوانین ذی‌ربط سالانه بخشنامه افزایش حقوق را تصویب و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کنند.
وی عنوان کرد: آنچه در مصوبه مربوط آمده این است که افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق خاص نیروهای رسمی و پیمانی آموزش و پرورش است و به معلمان ماده بیست و هشتی و دانشجو معلم‌ها تسری پیدا نکرده است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که وزارت آموزش و پرورش به عنوان دستگاه اجرایی باید مصوبه را ابلاغ کند، بیان کرد: اگر هر مرجع دیگری چون مجلس ایرادی به مصوبه دولت دارد باید آن را با دولت حل و فصل و بررسی کند، اگر تشخیص دادند مصوبه باطل است، بخشنامه اصلاحی می‌آید و اگر هم که مصوبه درست بود، همان عملی می‌شود. این امر باید توسط مراجع ذی‌ربط پیگیری شود.
وی در پاسخ به این‌که مگر معلمان ماده ۲۸ استخدام پیمانی آموزش و پرورش نیستند که مشمول این افزایش باشند؟ گفت: این افراد حقوق دوران کارورزی خود را می‌گیرند و حقوق رسمی برایشان برقرار نیست. دانشجومعلم‌ها نیز در حال تحصیل هستند و کارمند رسمی نیستند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها