تعدادی از مدال‌آوران کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی دیروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند. مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در اعتراض به بدقولی‌های وزارت ورزش و جوانان و پرداخت نشدن پاداش‌های‌شان مقابل در وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده بودند.
کد خبر: ۱۲۰۶۱۳۶

ورزشکاران از رشته‌های دوومیدانی، قایقرانی، کاراته، کبدی، والیبال نشسته و چندین رشته دیگر از جمله تجمع‌کننده‌های امروز بودند که اعتراض‌شان تبدیل پاداش سکه به حواله از سوی وزارت ورزش بود.
محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در واکنش به تجمع ورزشکاران به جمع آنها آمد و صحبت کرد و از ورزشکاران خواست تا بروند و تعدادی از آنها به عنوان نماینده در وزارت ورزش حضور داشته باشند که با مخالفت ورزشکاران همراه بود. پیش از اعزام کاروان‌های ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا، مسؤولان ورزش کشورمان و در راس آن وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند که به نفراتی که طلا بگیرند 160 سکه، نقره 80 سکه و برنز 40 سکه تعلق می‌گیرد. همچنین قرار بود به مدال‌آوران در رشته‌های تیمی نصف این پاداش اهدا می‌شود، اما پس از این مسابقات گفته می‌شود پاداش‌ها از سکه تبدیل به حواله و پول شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها