تیم زنیت توانست قهرمان لیگ روسیه شود

سردار با لباس ترکمن در جشن قهرمانی

جشن باشکوه قهرمانی زنیت با شکوه و زیبایی هر چه تمام‌تر در جزیره کوچک کرستوفسکی در شهر سن‌پترزبورگ برگزار شد. زنیت که 3 هفته به پایان رقابتهای لیگ برتر روسیه عنوان قهرمانی را با پیروزی مقابل لکوموتیو به دست آورده بود، پس از برتری 3 بر یک مقابل زسکا در هفته 28 این رقابت‌ها، جشن قهرمانی را مقابل چشم هوادارانش برپا کرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۱۳۴

جشن قهرمانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ در شب نورانی ورزشگاه گاز پروم هیجان زیادی داشت. گرچه این جشن، گفتنی‌های بسیار داشت؛ اما چهره فراموش نشدنی این جشن کسی نبود جز سردار آزمون ملی‌پوش دوست‌داشتنی فوتبال ایران که با لباس زیبای مردم ترکمن‌صحرا در این جشن شرکت کرد. سردار که فصلی درخشان را با زنیت پشت سر گذاشته بود، در میان هواداران زنیت، محبوبیتی فوق‌العاده و مشتریان متعددی پیدا کرده؛ اما بعید است زنیت او را از دست بدهد.
تعبیر عجیب آرتم جیوبا
آرتم جیوبا، ملی‌پوش روسی در جشن قهرمانی زنیت، صحبت‌های جالبی را درباره سردار آزمون بیان کرد.
روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه نوشت: آرتم جیوبا در واکنش به این پرسش که آیا حضور سردار آزمون در تیم زنیت سن‌پترزبورگ باعث ایجاد وضعیت جدیدی برای او شد، گفت: تا حدودی این‌گونه است. من پس از حضور سردار آزمون باید در عمق خط حمله به بازی‌سازی می‌پرداختم و در این زمان متنوع‌تر عمل می‌کردیم. من خیلی خوشحال می‌شوم اگر سردار آزمون آقای گل لیگ برتر روسیه شود و من هم بهترین پاسور باشم.
مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ درباره اسامی مستعار بازیکنان جدید این تیم در نقل‌وانتقال‌های زمستانی نیز خاطرنشان کرد: سردار آزمون یک خون‌آشام و دراکولاست! سردار آزمون خونی دارد که همیشه به او وصل می‌شوم و عاشقش هستم. هر کدام فریاد خودمان را داریم و در زمین با هم ارتباط برقرار می‌کنیم. در تیم زنیت با وجود یک فضای خوب کمک‌کننده یکدیگر هستیم.
سردار: به‌دنبال قهرمانی بودم
سردار آزمون در گفت‌وگوی کوتاهش با شبکه تلویزیونی مچ تی وی MATCH.TV احساس خود را پس از کسب نخستین جام قهرمانی لیگ برتر روسیه در دوران حضورش در این رقابت‌ها بیان کرد. سردار با لباس ترکمن مقابل دوربین قرار گرفت و گفت: این نخستین جام قهرمانی من در لیگ برتر فوتبال روسیه است. واقعا می‌خواستم به این جام در روسیه دست یابم و از زمانی که به زنیت آمدم به آن فکر می‌کردم.
سردار هیجان دارد
ایگور کورنیف، مدیر ورزشی پیشین تیم زنیت درباره مقایسه سردار آزمون و فدور چالوف، 2 گلزن 12 گله لیگ برتر روسیه به روزنامه اسپورت اکسپرس گفت: سردار آزمون با هیجان و حس مثبتی به تیم زنیت آمد. خیلی زود هم زبان مشترک با دیگر همبازیانش را پیدا کرد. البته گاهی همانند همین بازی برابر زسکا نتوانست گلی بزند؛ اما همواره در جهت منافع تیمی حرکت کرد. به‌طور کلی بازدهی خوبی برای تیم زنیت دارد.
سردار دل همه را برد
آن‌طور که در گزارش مفصل اسپورت اکسپرس نوشته شده، در یک کلام باید گفت سردار آزمون در مدتی که در زنیت بازی کرده، دل همه فوتبالدوستان روسی را برده و همه تیم‌ها مشتاق هستند او را در تیم خود داشته باشند و قدمی در راه موفقیت بردارند. زنیت حالا با سردار به روزهای بهتر در لیگ قهرمانان فکر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها