رئیس قوه قضاییه با بیان این‌که همه قوا و دستگاه‌ها از اختیارات کافی برخوردار هستند، بهبود وضعیت معیشت مردم را در گرو کنشگری فعال مسؤولان و کارگزاران نظام دانست و گفت: لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی، اقداماتی عاجل برای کنترل بازار صورت دهند.
کد خبر: ۱۲۰۶۱۲۳

به گزارش میزان، آیت‌ا... سیدابراهیم رئیسی در جلسه مسؤولان عالی قضایی با اشاره به پیروزی‌های مردم غزه و یمن با دستان خالی در برابر رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و آمریکا و به استیصال کشاندن حکومت‌های مستکبر اظهار کرد: آنچه امروز با آن مواجهیم، شیطنت‌ها، فتنه‌ها و جنگ اقتصادی، روانی و سیاسی است که دشمن به راه انداخته و در مقابل این اقدامات خصمانه، آنچه موجب پیروزی ملت بزرگ ایران خواهد شد، نه مذاکره، نه تسلیم و نه پیام‌های نادرستی است که متضمن هرگونه عقب نشینی یا استقبال از مذاکره با متجاوزان به حقوق مردم باشد بلکه پیروزی ما صرفا در گرو ایستادگی، مقاومت، اتکا به خدا، اعتماد به داشته‌های مادی و معنوی و در یک کلام، اعتقاد عمیق به شعار راهبردی «ما می‌توانیم» است.
رئیس قوه قضاییه با بیان این‌که با اراده پولادین می‌توانیم بر اراده پلید دشمن فائق بیاییم، این امر را در گرو دارا بودن حضور فعال مردم و مسؤولان و دوری از حرکت‌های منفعلانه دانست و خاطرنشان کرد: امروز، کنشگران فعال در این میدان پیروز خواهند بود. با اتمام حجت مقام معظم رهبری به همه مسؤولان نظام، روسای قوا و کارگزاران کشور به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی، میدان حاضر، میدان عمل و اجراست و هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها