تلویزیون برای آخر هفته مخاطبانش فیلم‌های متنوعی در نظر گرفته است؛ از پویانمایی برای کودکان و نوجوانان تا فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی در ژانرهای گوناگون. جام‎جم در میان آثاری که امروز و فردا روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود،‌ پیشنهادهایی برای شما دارد.
کد خبر: ۱۲۰۵۳۳۸

«ماه منیر» به شبکه یک می‌آید
فیلم تلویزیونی «ماه منیر» به کارگردانی شهره لرستانی، فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
قصه: عمه ماه منیر با شروع ماه رمضان برای درمان به منزل نوه برادرش در تهران می‌آید و با خود روح معنویت و تمام گذشته را به همراه می‌آورد، از آنجایی که خانواده نوه برادرش گرفتار هستند، ناچار می‌شود تنهایی به دکتر برود که در راه بازگشت گم می‌شود و... .
بازیگران: فاطمه گودرزی، حسن پورشیرازی و افسر اسدی.
روایت «پسری به نام هولمز» در شبکه 2
فیلم سینمایی «پسری به نام هولمز» به کارگردانی زسلات برناث، امروز ساعت ‌‌8 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
قصه: فیلم درباره پسری است که به خاطر هوش و درایتش لقب شرلوک هولمز را گرفته است. او با کمک دوستانش واتسون و آیرا از ماجرای عجیب ربوده شدن بچه‌ها سر در می‌آورد با تحقیقات بسیار می‌فهمد که سرایه‌دار مدرسه، بچه‌ها را می‌رباید و نزد دکتری می‌برد و او بچه‌ها را هیپنوتیزم می‌کند تا آدرس آیرا را به دست آورد. آیرا دختر این دکتر است و دکتر می‌خواهد با هیپنوتیزم به خاطرات درون آیرا دست پیدا کند و از مادرش که همان همسر دکتر است و تصادف کرده اطلاعاتی به دست آورد و... .
بازیگران: زناسی کریستوف، اونگوار آدام و کوگلر نیکولت.
«دونده هزار تو» به شبکه 3 رسید
فیلم سینمایی «دونده هزار تو» به کارگردانی وس بال، فردا ساعت 20 دقیقه بامداد به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
قصه: سال‌ها پیش ویروسی روی زمین گسترش یافته و بسیاری از انسان‌ها را آلوده کرده است اما عده‌ای از افراد قدرتمند و ثروتمند شهری را با ساخت دیوار از مناطق دیگر جدا کرده و هیچ انسان دیگری را به این شهر راه نمی‌دهند و از طرفی دختر و پسرهای جوانی که نسبت به این ویروس مصونیت دارند را می‌دزدند و با بدترین آزمایشات و شکنجه‌ها به دنبال دلیل مصونیت آنها در مقابل این ویروس هستند تا... .
بازیگران: دیلان اوبرین، کی هنگ لی، کایا اسکودلاریو و توماس برودی سانگستر.
تماشای «خانه شوم» از شبکه 4
فیلم سینمایی «خانه شوم» به کارگردانی ژیل پاکت برنر، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
قصه: این فیلم که بر اساس رمانی از آگاتا کریستی ساخته شده، داستان چارلز هیوارد یک کارآگاه خصوصی را روایت می‌کند که برای حل یک پرونده جنایی به خانه‌ای مرموز دعوت می‌شود. پدربزرگ در خانه‌اش مرده و نوه او که دختری جوان است چارلز را استخدام کرده چون معتقد است مرگ پدربزرگ مشکوک است. گویا فردی داروی انسولین و قطره چشم پدربزرگ را جابه‌جا کرده و تزریق داروی اشتباهی به عنوان انسولین باعث مرگ او شده است. چارلز با تمام اعضای خانواده و همسر دوم و جوان پدربزرگ مصاحبه می‌کند. بعضی از اعضای خانواده همسر جوان پدربزرگ را قاتل می‌دانند و معتقدند او برای رسیدن به ارث، پدربزرگ را کشته است. پلیس این زن را بازداشت می‌کند، اما...
«پروژه 24» در شبکه 5
فیلم سینمایی «پروژه 24» به کارگردانی ویکرام کی کومار، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.
قصه: دکتر ستورامان مخترع نابغه‌ای است که در حال طراحی یک ساعت است که می‌تواند با آن در زمان سفر کند. اما برادر دوقلو و خبیث دکتر آتریان درست لحظه اتمام این اختراع سر می‌رسد و پس از یک درگیری دکتر و همسر او را به قتل می‌رساند. البته دکتر در لحظات آخر زندگی‌اش پسر نوزادش مانی و یک جعبه کوچک که حاوی ساعت است را به یک دختر جوان غریبه می‌سپارد. این دختر مانی را بزرگ می‌کند و حالا مانی جوانی است که یک مغازه ساعت‌سازی دارد. مانی از این ساعت بی‌خبر است اما در یک روز بر اثر اتفاق ساعت را می‌بیند و متوجه می‌شود این ساعت عجیب توانایی توقف و سفر در زمان را دارد که... .
بازیگران: سامنتا راث پرابها و نیسیا منون.
«پیشنهاد» شبکه شما به مخاطبان
فیلم تلویزیونی «پیشنهاد» به کارگردانی بهادر سعدی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش خواهد شد.
قصه: رضا پسربچه خانواده‌ای ثروتمند است که در کشاکش اختلاف پدر و مادرش و سر شلوغی پدرش، توسط کاوه و به دستور قباد ربوده شده، قباد مبلغ 800 میلیون تومان تقاضا می‌کند. رضا مبتلا به بیماری اوتیسم است و خانواده او سعی دارند با پرداخت پول بچه را پس بگیرند، کاوه که از طرف قباد اجیر شده با پیشنهاد مبلغ نصف به خانواده بچه، تصمیم می‌گیرد بچه را به قباد ندهند و خودش پس از گرفتن پول او را به خانواده‌اش تحویل دهد، قباد متوجه می‌شود و با کاوه درگیر می‌شود و او را با چاقو می‌زند، اما کاوه قباد را می‌کشد و رضا به آغوش خانواده برمی‌گردد.
بازیگران: رامتین خداپناهی، آرام جعفری و مهرداد نیکنام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها