ایرنا: دکتر "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری تاکید کرد: ملت ایران هیج نگرانی و ناراحتی از صدور قطعنامه از سوی شورای امنیت ندارد.
کد خبر: ۱۲۰۴۴۶

دکتر احمدی نژاد روز یکشنبه در جشنواره ملی و دوسالانه کارآفرینان برتر شاهد و ایثارگر در محل سابق لانه جاسوسی آمریکا، خاطرنشان کرد: این کار نهتنها آسیبی به ملت ایران نخواهد زد بلکه بزودی صادرکنندگان قطعنامه علیه ایران از این اقدام سطحی و ناچیز خود پشیمان خواهند شد.
رییس جمهوری خطاب به بدخواهان ملت ایران گفت: دست از این خیمهشب بازی بردارید. نمیشود که مخفیانه پیغام دوستی بفرستید و آن سوی دیگر چنگ و دندان نشان دهید. این بازی دوگانه را پایان دهید.
احمدی نژاد خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: چرا فکر میکنید که ملتها باید از شما بترسند؛ زمان آن رسیده که با ملتها با زبان ادب و احترام سخن بگویید.
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه "شیوه مدیریت شما دنیا را به هم ریخته و آرامش و امنیت ملتها را به مخاطره انداخته است"، اظهار داشت: برای شما متاسف هستیم که فرصت دوستی با ملت ایران را از دست دادید خودتان هم می دانید که قادر نیستید کوچکترین آسیبی به ملت ایران بزنید.
احمدی نژاد با انتقاد از عملکرد شورای امنیت گفت: حیثیتی برای شورای امنیت که دربست نوکر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است باقی نمانده است.
رییس جمهوری خطاب به دشمنان ملت ایران تاکید کرد: باید بپذیرید که ایران فنآوری تولید سوخت هستهای را دارد و در دهه فجر امسال جشن بزرگ هستهای را برپا خواهد کرد و شما نیز با این اقدامات جز اینکه آبروی خود را ببرید کاری از پیش نخواهید برد.
رییس جمهوری در ادامه سخنان خود در خصوص تصویب قطعنامه در شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما باید هوشیار باشیم زیرا دشمنان و بدخواهان ملت میخواهند با چند کاغذ پاره(قطعنامه) در صفوف یکپارچه ملت نفوذ کنند.
احمدی نژاد خطاب به دشمنان تاکید کرد: امروز ملت ایران منسجم تر از گذشته است و شما چه بخواهید و چه نخواهید ایران یک کشور هستهای است و به نفع شما است که در کنار ایران هستهای زندگی کنید.
رییس جمهوری خاطرنشان کرد: امروز روز وحدت، ایستادگی، هوشمندی، کار و تلاش ملت ایران است و اطمینان دارم که این ماجرای سیاسی که دشمنان به وجود آوردهاند نیز به لطف خدا به نفع ملت ایران به پایان خواهد رسید.
احمدی نژاد همچنین خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی که مدعی انزوای مردم ایران هستند، اظهار داشت: چرا از خواب بیدار نمیشوید؛ این شما هستید که در دنیا منزوی شدهاید و حتی در میان ملتهای خود نیز جایگاهی ندارید.
رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حوادث روزهای اخیر سند محکمی است مبنی بر اینکه کسی به ما کمک نخواهد کرد و حتی بدنبال آن هستند که مانع توسعه و پیشرفت ما شوند.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه "ما نباید در ساختن کشور بدنبال کمک دیگران باشیم"، اضافه کرد: ما از ابتدای پیروزی انقلاب در تحریم بودیم و ملت ما در تحریم آبدیده شده و به این موفقیتها دست یافته است.
وی تصریح کرد: روشن و واضح است که نظام سلطه نمیخواهد پیشرفت ملتهای مستقل را ببیند و برای رسیدن به هدف پشت نقاب حقوق بشر، دموکراسی، آزادی و مخالفت با بمب اتم خود را پنهان میکند غافل از اینکه چهره کریه و زشت آنها از پشت نقاب فریب و نیرنگ هم آشکار شده است.
رییس جمهوری اظهار داشت: پشت درهای بسته جلسه میگذارند و برای ملت ایران تصمیمگیری میکنند و یک مشت وحشی که از سال قبل بر منطقه ما حاکم کردهاند نیز برای این تصمیمات لبخند رضایت میزنند و فکر میکنند که با این بازیها میتوانند مانع پیشرفت ملت ما شوند.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: باز هم اشتباه کردند وبه نصایح ما گوش نکردند، ما آنها را نصیحت کردیم که از تاریخ درس بگیرند و از خواب غفلت بیدار شوند.
رییس جمهوری خطاب به بدخواهان ملت گفت: از اینکه با زبان قلدری با ملت ایران حرف بزنید چه نتیجهای تاکنون گرفتهاید که بار دیگر مرتکب اشتباه شدید؛ سر خود را درون برف کردهاید و فکر میکنید که ملتها جنایات شما را نمیبینند.
احمدی نژاد گفت: دشمنان میخواستند با خشم و قلدری این دانش و فنآوری را از ملت ایران بگیرند اما با سد محکم ملت ایران برخوردند و گیج شدند.
رییس جمهوری به تلاشهای مخالفان توسعه ملت ایران برای ترغیب تهران به قبول تعلیق غنیسازی هرچند برای مدت زمان کوتاه و یا به بهانه فنی اشاره کرد و گفت: پشت تمام پیشنهادات آنها شیطنتی نهفته بود، آنها میخواستند در دنیا تبلیغ کنند که ایران عقب نشینی کرد اما به لطف خدا شیطنت آنها برای ما آشکار شد.
احمدی نژاد افزود: شکست در برابر ایران برای دشمنان ملت بسیار سنگین بود و آنها به ناچار قطعنامهای صادر کردند که بر اساس آن قطعات هستهای و موشکهای دوربرد به ایران ندهند.
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه ما اصلا نیازی به کمک آنها نداریم و نمی خواهیم که آنها چیزی به ما بدهند، اظهار داشت: ناراحتی دشمنان ما این است که ما خودمان نیازهای خود را برطرف میکنیم و نیازی به آنها نداریم.
رییس شورای عالی امنیت ملی در همین رابطه به اوضاع کنونی جهان و مناسبات کشورها اشاره کرد و گفت: امروز متاسفانه بخاطر حاکمیت اندیشههای غیرالهی همه روابط دنیا مختل شده و در عرصههای سیاسی پایه مناسبات بر دروغ، تجاوز، نیرنگ و فریب بنا نهاده شده است.
احمدی نژاد ادامه داد: در مناسبات اقتصادی نیز طراحی میکنند که یک ملت را از تولید و سازندگی دور کنند تا بتوانند کالاهای خود را به قیمت گزاف بفروشند.
وی افزود: در عرصه فرهنگی هم شعار احترام به فرهنگ ملتها می دهند اما صدها میلیارد دلار هزینه میکنند تا فرهنگ ملتها را نابود کنند و بر آنها مسلط شوند.
احمدی نژاد که در جمع کارآفرینان برتر شاهد و ایثارگر سخن میگفت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در طول تاریخ کسانی که پیرو پرچم توحید، عدالت، عشق و محبت بودند همواره از جانب خودخواهان و زورگویان تحت فشار بودند.
رییس جمهوری افزود: به لطف خدا ملت صبور و شایسته ایران در هر دوره با صبوری مسوولیتهای مهم خود را میشناسد و با استواری و صلابت میایستد و ملت را از گردنههای سخت عبور میدهند.
احمدی نژاد تصریح کرد: ملت ما، جوانان و ایثارگران ما همانطوری که در دفاع مقدس جبهه اهریمن را شکستند، امروز نیز با وجود شیطنتهای دشمنان ایران را میسازند و به الگوی کشورهای منطقه تبدیل خواهند کرد.
رییس جمهوری خاطرنشان کرد: دولت برای ساختن کشور وظیفه حمایت، راهنمایی و کمک را بر عهده دارد و ملت نیز وظیفه دارند با تلاش و همت والای خود کشور را بسازند.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه ایثارگران و فرزندان شاهد همچون پدران برومندشان درعرصه سازندگی کشور حضوری فعال دارند، تاکید کرد: ایران و ایرانی ایستادهاند و تا رسیدن به قلههای پیشرفت و توسعه ایستادگی خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها