کانال‌های هواداری و خطرساز تعطیل می‌شوند؟

کانال‌های هواداری و فعالیت‌شان در فوتبال ایران تبدیل به یک معضل شده است. این کانال‌ها در فوتبال ایران قدرت‌نمایی می‌کنند. خیلی وقت‌ها آنها هستند که تعیین می‌کنند باشگاه حتی چه تصمیمی بگیرد!
کد خبر: ۱۲۰۴۳۳۳

در گذشته باشگاه‌ها و مدیریت‌شان تصمیم‌گیرنده اصلی بودند، ولی همین حالا خیلی از مدیران اعتراف می‌کنند قدرت کانال‌های هواداری به قدری زیاد شده است که تصمیم‌گیرنده شده‌اند. این کانال‌ها بعضا به عناصری از فوتبال وصل هستند و شاید به همین خاطر بارها فوتبالی‌ها از این گفته‌اند که بعضی‌ها هزینه می‌کنند تا در فضای مجازی جو علیه‌شان باشد.
سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر که با این مسائل کم دست و پنجه نرم نکرده، در این باره می‌گوید: «متاسفانه الان کانال‌ها سوار باشگاه هستند، در حالی که باید برعکس این باشد. مدیران باشگاه‌ها باید قوی‌تر عمل کنند و این مسائل مدیریت شود.»
در همین حال وزارت ورزش هم اقدامات اساسی برای حل این معضل بزرگ فوتبال انجام داده است. این را محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش هم تایید می‌کند. او در این باره به جام‌جم می‌گوید: «از طریق پلیس فتا در این زمینه اقداماتی داشته‌ایم و این عزیزان قول همکاری نزدیک داده‌اند. ما هم خبر داریم این کانال‌ها واقعا مشکل‌ساز هستند و حتی فضای فوتبال را به تشنج می‌کشند.»
باید دید آیا بعضی از این کانال‌ها که واقعا در تشنج فضای فوتبال سهم دارند، تعطیل خواهند شد یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها