نسیم ادبی، بازیگر سریال «برادر جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج که قرار است ماه رمضان از شبکه سه پخش شود به خبرگزاری گفت، این سریال یکی از بهترین سریال‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان خواهد بود. او می‌گوید:
کد خبر: ۱۲۰۳۶۹۰



پس از سریال «عقیق» به نویسندگی سعید نعمت‌ا... و کارگردانی بهرنگ توفیقی سریال برادر جان دومین همکاری من با سعید نعمت‌ا... در مقام نویسنده است.
برادر جان به نویسندگی سعید نعمت‌ا... و کارگردانی محمدرضا آهنج را شاید نشود یک سریال مناسبتی دانست، بلکه پخش آن در ماه رمضان است.
سریال برادر جان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان خواهد بود.
فیلمنامه درجه یک در کنار کارگردانی خوب و بازی در کنار بازیگران مطرح، تجربه لذت‌بخشی را برایم رقم زد.
من نقش خواهر را در یکی از خانواده‌ها بازی می‌کنم.
سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت‌ا... و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در ماه رمضان سال ۹۸ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
در خلاصه داستان برادر جان آمده است: برادری، برابری و جانفشانی سه برادر که زبانزد است و خدا و خلق از آنها در آسایش، به‌ناگه دچار حادثه می‌شود که نامش حق‌الناس است.
بازیگران سریال برادر جان عبارتند از علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، آرش فلاحت‌پیشه، محبوبه صادقی، جلیل فرجاد و با حضور لعیا زنگنه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها