بازار های شبانه بانکوک یکی از آسان ترین و هیجان انگیز ترین راه ها برای حس کردن زندگی مردم بومی پایتخت تایلند، بانکوک است.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۸۲
بازار های شبانه تایلند در تور تایلند

بازار های شبانه بانکوک تایلند را در همه جای شهر می توان دید که اغلب انواع گسترده ای از اجناس، محصولات، غذا ها و میان وعده ها را به فروش می رسانند.

در طول سفر با تور تایلند می توانید اجناس با حراجی های باور نکردنی را در بازار های شبانه بانکوک تایلند پیدا کنید، بازار های شبانه جدید و بزرگی هرساله در بانکوک باز می شود، اگر چه بازار شبانه قدیمی پات پونگ بانکوک شهرت و محبوبیت خود را حفظ کرده، اما هیچ کدام به بزرگی و کاملی بازار روت فائی واقع در شرق بانکوک نیست.

بازار شبانه روفائی (ترین مارکت)

بازار شبانه روفائی در بانکوک یکی از بازارهای روباز و بی نظیر در بانکوک است که دارای 3 بخش بوده که در بخش از آن می توان اجناس مختلف و متنوعی را دید، ازانواع پوشاک گرفته تا انواع کلکسویون های نادر جهان و تنقلات ارزان و میان وعده های خوشمزه. چیزی که بازار شبانه روفائی را در میان دیگر بازار های شبانه تایلند متمایز کرده، فروش اجناس مدرن و فشن و هم اجناس قدیمی و نستالژیک است، چیزهایی که سخت می توان در دیگر بازارها پیدا کرد، در بازار روفائی به راحت به وفور پیدا می شود. کجای تایلند می توانید یک کادیلاک نو برای سال 1950 را پیدا کنید و همزمان کمی آن طرف تر جدیدتیرن لباس طبق آخرین مد را خریداری کنید! رستوران ها ، و غرفه های غذا خیابانی از دیگر چیزهایی هستند که می توانید از غروب آفتاب تا نیمه شب از آنها لذت ببرید

بازار شبانه جی جی گرین

پس از پیاده شدن در ایستگاه موچیت ترن هوایی کافی است ۵ دقیقه پیاده روی کنید تا به این مورد از بازارهای شبانه بانکوک برسید. به خاطر وسعت بازار می توان آن را در لیست محبوب ها قرار داد چرا که برخلاف سایر بازارهای بانکوک در جی جی گرین می توانید بدون این که چندین ساعت زمان صرف کنید تمام بازار را ببینید در واقع از ویژگی های آن کوچک بودن، خلوت بودن و داشتن تنوع بالای محصولات برای خرید سوغاتی است.

در ضمن اگر حوصله همراهتان ممکن است در بازار سر برود نگران نباشید اغلب گروه های مختلف موسیقی در آن جا به اجرای زنده می پردازند و حسابی حال و هوایتان را عوض می کنند. جی جی گرین بخش پر رونق بازار دست فروشان و پاتوق نوشیدنی های محلی می باشد و شب عالی را برای شما که برای خرید یا دور هم جمع شدن به اینجا آمدیده اید فراهم می کند. این بازار در نزدیکی گوشه ای از بازار بزرگ آخر هفته چاتوچاک با ۱۵۰۰۰ غرفه قرار دارد.

بازار شبانه پات پونگ

بازار شبانه پات پونگ بانکوک تایلند در تور لحظه آخری تایلند یکی از بازار های شبانه ایست که باید دید، این بازار بسیار شلوغ است و توجه توریستان زیادی را به خود جلب کرده است. این بازار معمولا اولین مقصد توریستان بانکوک است. اما در ان بازار به این نکته توجه کنید که قیمت محصولات با کیفیت آنها کاملا مرتبط است، از آنجایی که هر نوع کیفیتی از مارک های تقلبی کرفته تا برند های معتبر را می توانید در این بازار پیدا کنید، می بایست به کیفیت جنس خریداری شده توجه کنید. اگر فروشنده قیمت را به طور ناگهانی شکست و قیمت را پایین آورد مطمئن باشید که برند فیک و تقلبی می باشد. در کنار اجناس متنوع این بازار، رستوران ها، کافه ها و مختلف به جذابییت این بازار افزوده اند.

بازار شبانه لیاب دوان

مقرون به صرفه: در واقع اگر بخواهیم این مورد از بازارهای شبانه بانکوک را توصیف کنیم این کلمه بهترین انتخاب است. بسیاری از بازارهای بانکوک بین گردشگران شناخته شده اند و با توجه به این که هر سال میلیون ها توریست به تایلند سفر می کنند حسابی شلوغ شده اند و به نسبت قیمت اجناس آن ها نیز افزایش یافته است به هر دلیلی به نظر می رسد که لیاب دوان کمتر شناخته شده است. بازار هر روز فعال است و اگر تنها یک روز در بانکوک هستید لازم نیست برای از دست دادن یک تجربه فوق العاده از بهترین بازارهای شبانه بانکوک نگران باشید. با وجود این که لیاب دوان کمی خارج از شهر است می توانید فروشگاه های مواد غذایی را پیدا کنید که غذاهای ارزان و کروکثیف می فروشند.

بازار ریلی رود فای

به گزارش سفر باتو ، پیشنهاد ما این است که قبل از بازدید این مورد از بازارهای شبانه بانکوک دوربین خود را به شارژ بزنید و آماده گرفتن عکس های فوق العاده زیبا شود. شهرت اصلی بازار رود فای به خاطر آنتیک بودن آن است و تمام آن پر است از ماشین های قدیمی، نور ها و دیگر اشیایی که سال ها قبل تولید شده اند آن قدر قدیمی که احتمالا بیشتر شما در زمان تولید آن ها به دنیا نیامده بودید.

بازار در تور ارزان تایلند به سه بخش اصلی تقسیم می شود که عبارتند از: بخش لوازم خانگی، بخش عتیقه ها و ویلست شاپینگ.

بازار آسیا

برای سپری کردن یک شب با خانواده ، بازار آسیا مکان جالبی می باشد و دارای راه های گسترده ، نسیم رودخانه ، غذاهای محلی بسیار ، حمام تمیز است که همه منحصرد به فرد هستند. قیمت غرفه های بازار از جاهای دیگر بیشتر است و نسبت به گزینه های دیگر این لیست اعتبار خودش را از دست داده است ، اما اگر شما خانواده ای جوان در حال پرسه زدن هستید ، یکی از بهترین گزینه های بازارهای شبانه بانکوک اینجاست . به علاوه در اینجا دو نمایش تئاتر برای لذت بردن و تعداد زیادی مجسمه برای عکس گرفتن وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها