خانم معلم که متهم است با همدستی دو مرد جوان همسر صیغه‌ای سابقش را ربوده و او را به‌شدت کتک زده است پای میز محاکمه از خود دفاع کرد .
کد خبر: ۱۲۰۲۹۶۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اواخر سال ۹۶ مرد جوانی به نام هومن به پلیس آگاهی پاکدشت رفت و از یک معلم که پیشتر همسر صیغه‌ای وی بود شکایت کرد. وی گفت: مدتی پیش با خانمی معلم به نام مرجان آشنا شدم و او را به عقد موقت در آوردم، اما پس از مدتی به خاطر ناسازگاری از هم جدا شدیم. او به تازگی با مرد جوانی به نام حبیب آشنا شده و با او نامزد کرده است. چند روز قبل او همراه حبیب و یک مرد غریبه مرا ربودند و داخل ماشین در حاشیه پاکدشت به شدت کتک زدند. مرجان نظاره‌گر این ماجرا بود و نگاه می‌کرد تا دو مرد جوان به وظیفه‌شان به‌خوبی عمل و مرا تنبیه کنند‌. آنها پس از چند ساعت کتک زدن مرا رها کردند که به بیمارستان رفتم و آنجا بیهوش شدم و بعد از چند روز به هوش آمدم. من در این ماجرا آسیب زیادی دیدم و از ناحیه سر و صورت و پا دچار جراحت شدم. به همین خاطر از آنها شکایت دارم.
با شکایت این مرد، زن جوان همراه نامزدش و دوست وی به اتهام آدم‌ربایی و ضرب و جرح بازداشت شدند. آنها در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. در این جلسه شاکی به تشریح شکایتش پرداخت و گفت: من از دو مرد جوان و همسر صیغه‌ای سابقم شکایت دارم و از آنها دیه می‌خواهم.
سپس مرجان در جایگاه ویژه ایستاد و منکر اتهاماتش شد. وی گفت: من معلم هستم. مدتی قبل به عقد موقت هومن در آمدم، اما به خاطر اختلاف نظر تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم، اما او دست از سرم بر‌نمی‌داشت و مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد. حتی یک روز به مدرسه محل کارم آمد و پشت سرم حرف‌های ناشایست زد. آخرین بار وقتی متوجه شد با حبیب نامزد کرده و قصد ازدواج دارم سراغ او رفت و پشت سرم حرف زد. به همین خاطر آن روز همراه نامزدم و دوست او مقابل مغازه‌اش رفتیم و از او خواستیم تا حرف‌هایی را که پشت سرم زده یک بار دیگر مقابل خودم بگوید، اما قبول نکرد. ما از او خواستیم از مغازه‌اش بیرون برویم و داخل ماشین صحبت کنیم. او هم قبول کرد و همراهمان آمد و ادعا کرد چنین حرف‌هایی را پشت سرم نزده و نامزدم دروغگوست. به همین خاطر حبیب که عصبانی شده بود به او لگد زد و او را از ماشین بیرون انداخت، ولی حالا به خاطر کینه‌ای که از ما به دل گرفته علیه ما شکایت کرده تا ما را به دردسر بیندازد. این زن ادامه داد: او می‌خواهد از ما باج بگیرد. حتی در اداره آگاهی هم پیشنهاد داده بود در برابر دریافت
۳۰ میلیون تومان حاضر به رضایت است .
سپس حبیب به دفاع پرداخت و گفت: من هیچ ضربه‌ای به هومن نزدم. او به دروغ ادعای آدم‌ربایی و ضرب و جرح را علیه ما مطرح کرده و می‌گوید ما او را تا سر حد مرگ کتک زده‌ایم تا از مرجان و من انتقام بگیرد.
سپس متهم ردیف سوم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من در این ماجرا فقط نظاره‌گر بودم و دیدم دوستم با لگد چند ضربه به شاکی زد.
با پایان دفاعیات متهمان، هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها