نَقل

به تازگی محمد دینی و جواد نظری گلپایگانی بازیگران نقش‌های علی و آتقی مجموعه خاطره‌انگیز آینه عبرت مهمان برنامه فرمول یک بودند و گفتند:
کد خبر: ۱۲۰۲۲۸۲

دینی: در همان سال‌های بعد انقلاب که عکس مرا می‌فروختند خیلی برایم حاشیه درست شد. عکاس عزیزی که هنرمند سینما و تلویزیون بود از من عکس گرفت و این عکس در دکه‌ها به فروش می‌رسید و بعضی مرا بازخواست می‌کردند اما من اصلا در جریان این موضوع نبودم.
دینی: این سریال آن زمان از مسائل مختلفی چون اعتیاد حرف می‌زد و قرار بود یک قسمت بسازیم که تا ۵۰ قسمت ادامه پیدا کرد. سال گذشته طرحی مشابه آینه عبرت به شبکه یک دادم چون احساس کردم جای چنین برنامه‌ای خالی است. اکنون در حال نگارش هستیم، مراحل اداری انجام شده، سازمان‌ها و نهادهای ذی‌نفع هم پای کار آمده‌اند. این سریال موضوعات دیگری دارد و به کاهش تقاضا می‌پردازد. چهره‌های جدید امروزی می‌آیند و در این سریال بازی می‌کنند و پرونده علی و آتقی و پروانه و معصومه دیگر بسته شده است. با حمایت مدیر شبکه و گروه اجتماعی شبکه یک این کار تولید خواهد شد، اما هنوز سازمان‌ها و نهادهای متولی مبارزه با مواد مخدر پای کار نیامده‌اند.
دینی: من هیچ وقت ممنوع‌الفعالیت رسمی نشدم؛ هیچ‌وقت به کسی از بازیگران تلویزیون و سینما نمی‌گویند ممنوع‌الفعالیت هستی. من ناخودآگاه در اوج شهرت در‌حالی که شایعاتی به گوشم می‌رسید، کم کم ناپدید شدم. به من می‌گفتند با یک خواننده لس‌آنجلسی! برادر هستی و فامیلی‌ات را عوض کرده‌ای! تولدی می‌گرفتند یکی می‌رقصید می‌گفتند علی آینه عبرت است! خبر می‌زدند علی بعد از دیدن سریال آینه عبرت پدرش را به قتل رساند و...
دینی: ما پربیننده‌ترین سریال بودیم و به مساله اعتیاد می‌پرداختیم، اما گاهی امواج منفی هم به ما می‌رسید. آینه عبرت از نهاد مبارزه با مواد مخدر شکل گرفت اما من از آنجا استعفا دادم و خداراشکر نظامی نیستم. گاهی حاشیه‌ها آزاردهنده می‌شود. من تهیه‌کننده و بازیگر مجموعه بودم و همه کار می‌کردم، ذوق و شوقی در ما بود که همه اینها کشته شد.
گلپایگانی: سال ۸۰ تصادفی کردم که منجر به فوت شد، آن موقع بیمه ام سه روز بود تمام شده بود و کارم به زندان کشید. پول دیه هم جور نشد.
ای کاش مردم حواسشان به بیمه خودرویشان باشد.
گلپایگانی: ۱۰ تا روزنامه دارم که نوشته‌اند من مرده‌ام یا پناهنده شده‌ام!
گلپایگانی: فیلم مستند سینمایی به نام از اوج تا سکوت آتقی را در حال ساخت دارم که ۵۰ دقیقه آن ضبط شده است. یک هفته دیگر کار کنیم تمام می‌شود. تئاتر تمرین کردیم اما جایی برای اجرای آن نداریم. اجاره سالن‌ها بالاست و مثلا سالن شهرزاد برای هر سئانس دو میلیون تومان پول می‌گیرد.
گلپایگانی: بعد از احمدی نژاد نامزد ریاست جمهوری شدم تا خودم را آزمایش کنم. در حضور آقایان قالیباف و روحانی ما چه کاره هستیم، این حرکت بیشتر به عنوان اعتراض بود.
گلپایگانی: کارت‌های هدیه‌ عید خانه سینما به نورچشمی‌ها داده شد. ما زمانی در این مملکت ستونی بودیم و هشت تا فیلم ساختم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها