رییس کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو گفت: آیین افتتاح جشنواره چهاردهم و ششمین اجلاس جهانی صدا تا ساعتی دیگر در ساختمان شهدای رادیوی سازمان صدا و سیما برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۰۱۸۳۹
آغازی به وقت رادیو

به گزارش جام جم آنلاین از کمیته اطلاع رسانی جشنواره، حامد فاتحی افزود: این مراسم با قرائت استاد ابوالقاسمی آغاز و سپس خانم آل عباس به عنوان مجری، به معرفی جشنواره چهاردهم می پردازد.

وی ادامه داد: دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، نورالدین جعفری دبیر جشنواره و دکتر اخگری رییس کمیته و دبیر علمی اجلاس جهانی صدا سخنرانی خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی رادیو گفت: همچنین نمایش پرده خوانی، کلیپ و مستند، اجرای موسیقی، برپاخند، قدردانی از خانواده های شهدای رادیو و اهدای بخشی از جوایز برگزیدگان ، پخش بخش های کوتاهی از مجموعه مستند مفاخر رادیو از جمله برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا است که به همت همکاران پرتلاش ما در رادیو ایران و همکاری دستندرکاران در کمیته ها برگزار خواهد شد.

فاتحی تصریح کرد: با تدابیر و راهبری معاون صدای رسانه ملی ، دکتر شاه آبادی تولید نخستین مجموعه مستند مفاخر رادیو با عنوان «استودیو ۸» در راستای تکریم مفاخر و پیشکسوتان و چهره های نام آشنا و شاخص رادیو، در دستور کار روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی قرار گرفت، که سری اول آن از روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸، همزمان با ایام برگزاری جشنواره بین المللی رادیو به مدت یک هفته هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه «نسیم» با دو نوبت بازپخش به روی آنتن خواهد رفت.

وی ادامه داد: در ادامه روند تولید این مجموعه، با پرداختن به دیگر بزرگان و مفاخر رادیو، روایتی ناب و صادقانه از این عزیزان را به تصویر خواهد کشید.

رییس کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو در پایان گفت: آیین اختتتامیه جشنواره رادیو در تاریخ 4 اردیبهشت با حضور رئیس رسانه ملی در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها