رضا علیاری؛ بازیکنی که به او اتهام کم کاری زدند

اگر می‌توانند خودشان پرسپولیس را شکست بدهند

بازی سایپا مقابل پرسپولیس هنوز هم حاشیه‌های خودش را دارد.پرسپولیسی‌ها در این بازی موفق شدند 3 بر 2 از سد شاگردان دایی عبور کنند اما حاشیه‌ای که در فضای مجازی راه افتاده این‌که بعضی بازیکنان سایپا کم کاری کرده اند تا پرسپولیس این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.حاشیه‌ای بی‌اساس که از ریشه ابتر است.با رضا علیاری مدافعی که پس از بازی به صفحه اینستاگرامش حمله و با انواع و اقسام به او فحاشی کردند ،تماس گرفتیم تا او درباره این بازی توضیح بدهد.
کد خبر: ۱۲۰۱۳۶۰

واقعا به صفحه رسمی ات حمله کردند؟
متاسفانه این اتفاق افتاد.انواع و اقسام فحش‌ها را به من دادند.به من حرف‌های زیادی زدند.می گویند تبانی کردید.کدام تبانی؟ مگر می‌شود از روی عمد کاری کنم تا تیم خودم ببازد؟ اصلا چرا باید این کار را بکنم؟به من حمله کرده اند و می‌گویند که شرف ندارم.واقعا متاسفم.
اصلا چرا خود استقلالی‌ها نتوانستند پرسپولیس را شکست بدهند؟ ما مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم اما شانس با ما یار نبود.
به عقیده خیلی‌ها با مطرح کردن این شایعات می‌خواهند بازی پرسپولیس را لوث کنند.این را قبول داری؟
پرسپولیس تیم خوبی است. ما دو گل به آنها زدیم که اصلا کار راحتی نبود. آنها در کورس برای قهرمانی هستند و طبیعی بود که با چنگ و دندان بازی کنند و برای رسیدن به پیروزی بجنگند. گفتم ما هم بدشانس بودیم که این اتفاق‌ها برایمان افتاد.
تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی و استقلال چشم امیدشان به بازی شما بود برای این‌که پرسپولیس را متوقف کنید.
اول این‌که فوتبال است و هزار و یک اتفاق ضمن این‌که تیم‌هایی که نام بردید خودشان بازی مستقیم با پرسپولیس دارند.استقلال که باخت،سپاهان و تراکتورسازی هم اگر می‌توانند خودشان پرسپولیس را شکست بدهند.ما فوتبال بازی می‌کنیم تا از شرافت‌مان دفاع کنیم.تیم‌های دیگر هم چشم به بازی خودشان داشته باشند.
در کل تیم شما در بازی با پرسپولیس روزش نبود.شاید بدشانس هم بودید.
بالاخره همیشه نمی‌شود خوب بود.همه تیم‌ها و حتی بازیکنان روزهای خوب و بد
دارند.
بحثی که وجود دارد روی گل دوم است و ..
روی گل دوم دید خوبی روی توپ نداشتم وگرنه نمی‌گذاشتم وارد دروازه شود. باور کنید بعضی وقت‌ها اتفاقاتی دست به دست هم می‌دهد که آدم باورش نمی‌شود. من 25 هفته بدون اشتباه بازی کردم ولی در این بازی یک اشتباه کردم حالا همه به من حمله ور شده‌اند.فقط در مورد خودم حرف نمی‌زنم. ببینید چه حمله‌هایی به محسن فروزان انجام شده است. مگر او کلین شیت‌های زیادی برای تراکتورسازی انجام نداد؟ کدام فوتبالیست را می‌شناسید که در عمر ورزشی‌اش اشتباه نداشته باشد؟مطمئن باشید هیچ فوتبالیستی شرافتش را نمی‌فروشد که به تیمش ضربه بزند.
به علی دایی هم حمله کردند؟
خدا پدرتان را بیامرزد. این هم یک نمونه دیگر. اصلاً به علیاری هرچه می‌خواهید بگویید ولی چطور یکی مثل دایی را زیر سوال می‌برید؟ مالیات او اگر پرداخت شده چیزی بوده که حقش بوده و اضافه نگرفته است که این صحبت‌ها مطرح می‌شود. اگر قرار بود تبانی کنیم یک بر صفر شکست می‌خوردیم و نیازی نبود این همه تلاش کنیم و 2 گل به آنها بزنیم.امیدوارم این مشکل بزرگ فضای مجازی و استفاده از آن در کشور ما حل شود و هرکسی به خودش اجازه ندهد هر رفتاری
داشته باشد.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها