تنها مظنون قتل زن جوان در کرمانشاه، پس از یک سال زندگی مخفیانه در تهران بازداشت شد. متهم در تحقیقات اولیه منکر قتل شد.
کد خبر: ۱۲۰۰۸۰۵

به گزارش جام‌جم، اوایل سال گذشته موضوع مرگ زن جوانی به پلیس آگاهی استان کرمانشاه گزارش شد. ماموران برای بررسی ماجرا در خانه‌ای که جنایت رخ داده بود رفتند. آنها با حضور در این خانه با جسد زن جوان در حالی رو‌به‌رو شدندکه روسری به دور گردنش گره خورده بود. شواهد اولیه حاکی از آن بود که وی بر اثر خفگی به قتل رسیده است.
با وقوع این جنایت ماموران به تحقیق از خانواده مقتول پرداختندکه مشخص شد او با مرد 35 ساله‌ای که از آشنایانشان بوده اختلاف و درگیری داشته است. بنابراین این مرد به عنوان تنها مظنون در این جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. زمانی که ماموران برای دستگیری وی به خانه‌اش رفتند او آنجا را ترک کرده و به محل نامعلومی رفته بود و کسی از او خبری نداشت. جست‌وجوی پلیس کرمانشاه برای دستگیری عامل این جنایت ادامه داشت تا این‌که ماموران روزهای پایانی هفته گذشته مخفیگاه متهم را در تهران شناسایی کردند. ماموران با هماهنگی قضایی از کرمانشاه به تهران آمده و روز جمعه 23 فروردین او را دستگیر کردند.
متهم به قتل در وقت کشیک به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس سهرابی گفت: من مرتکب قتل زن جوان نشدم. نمی‌دانم چه کسی او را کشته است، چون از اقوام شنیدم او دچار افسردگی شده، گمان می‌کنم خودکشی کرده و به زندگی‌اش پایان داده است. من فرار نکرده بودم و فقط برای کار از شهرمان به تهران آمدم. پلیس مرا اشتباهی بازداشت کرده است.
با توجه به انکار متهم پرونده، اما پلیس شواهد محکمه‌پسندی دارد که نشان می‌داد همین مرد قاتل زن جوان است. متهم به قتل برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان کرمانشاه منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها