پرونده دانشجوی نخبه اهل سیستان و بلوچستان که با ضربه چاقوی زورگیران در محله مهرآباد به قتل رسید، با کشف سرنخ‌هایی وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۱۱۹۸۳۷۶

به گزارش جام‌جم، چندی قبل ماموران کلانتری عوارضی تهران در جریان کشف جسد پسر جوانی قرار گرفتند. ماموران با حضور در محل جنایت در حوالی آزادراه تهران - کرج، متوجه شدند جسد متعلق به پسرناشناسی است که با ضربه‌های چاقو از پای درآمده است.
جسد برای شناسایی هویت مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران تشکیل شد.
با گذشت چند روز از کشف جسد، خانواده پسر جوان با مراجعه به اداره آگاهی تهران از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند. آنها به ماموران گفتند، ما اهل شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان هستیم. پسرمان به نام امیر امسال در یکی از دانشگاه‌های تهران قبول شد. او به تهران آمد و با هم تلفنی در تماس بودیم تا این‌که تلفنش از دسترس خارج شد و دیگر از او اطلاعی نداشتیم. با طولانی شدن غیبت پسرمان تصمیم گرفتیم به تهران بیاییم. او در این مدت به دانشگاه هم نرفته است. خیلی نگرانش هستیم و احتمال می‌دهیم بلایی سرش آمده باشد.
پس از این شکایت ماموران احتمال دادند جسد کشف شده در حوالی آزادراه تهران - کرج متعلق به امیر باشد که خانواده اش با مراجعه به پزشکی قانونی جسد پسرشان را شناسایی کردند.
با شناسایی هویت مقتول، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. ماموران با تحقیقات در محل جنایت دریافتند، پسر دانشجو قربانی سرقت تلفن همراهش شده و سارقان در جریان سرقت از او، پسر جوان را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده‌اند.
کارآگاهان پلیس با کشف سرنخ‌هایی از این جنایت، تحقیقات برای دستگیری قاتل یا قاتلان را آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها