پلیس پایتخت در جست‌وجوی مرد آشنایی است که با انگیزه‌ای نامعلوم معاون دبیرستان دخترانه‌ای در غرب تهران را قربانی اسیدپاشی کرده است. یکی از چشمان این زن تخلیه شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۸۴۶

به گزارش جام‌جم، ساعت 8 صبح چهارشنبه بیست و دوم اسفند امسال صدای فریادهای زن
41 ساله‌ای سکوت محله‌ای در تهرانسر را شکست. اهالی وقتی به خیابان آمدند، با زنی رو‌به‌رو شدند که فریاد می‌زد؛ سوختم، سوختم.
اهالی به کمک این زن رفته و موضوع را به اورژانس و پلیس گزارش دادند و برای نجات این زن کمک خواستند. این در حالی بود که همسایه‌ها مرد نقاب‌پوشی را دیدند که سوار بر موتورسیکلتی به‌سرعت از محل دور شد. آنها تعقیبش کردند اما مرد موتورسوار فرار کرد. دقایقی بعد امدادگران اورژانس و گروهی از ماموران کلانتری تهرانسر در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که این زن از ناحیه چشم و سرو صورت هدف اسیدپاشی قرار گرفته است. زن مصدوم برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مطهری پایتخت منتقل شد. موضوع این اسیدپاشی به محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران گزارش شد و با هماهنگی قضایی دستور تحقیقات پلیسی در این‌باره صادر شد. در این مرحله تیمی از ماموران پلیس آگاهی پایتخت با حضور در بیمارستان به تحقیق از زن جوان که قربانی اسید‌پاشی شده بود، پرداختند.
وی به افسر تحقیق گفت: معاون دبیرستان دخترانه‌ای در حوالی پونک هستم. امروز صبح خانه را به قصد رفتن به محل کارم ترک کردم. زمانی که بیرون آمدم فردی صدایم زد، وقتی برگشتم، مرد نقابداری محتویات ظرفی که در دستش بود را روی صورتم ریخت و با موتور گریخت.
تحقیقات از این زن نشان داد که او با مرد آشنایی اختلاف داشته و چند بار از سوی وی تهدید شده بود. همین سرنخ کافی بود که ماموران احتمال دهند مرد اسیدپاش همان فرد آشنا باشد. بنابراین او به عنوان تنها مظنون در پرونده اسیدپاشی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت .
همچنین دکتر مصطفی ده‌مرده‌ای، رئیس بیمارستان سوانح سوختگی مطهری تهران نیز به جام‌جم گفت: زن 41 ساله روز چهارشنبه برای درمان به این بیمارستان منتقل شد. پزشکان در بررسی اولیه از وضعیت این زن متوجه شدند سر و صورت او براثر اسیدپاشی سوخته و دچار سوختگی 5 درصدی شده است .
این در حالی است که به گفته سرپرست دادسرای جنایی تهران، یکی از چشمان این زن بر اثر حادثه اسید‌پاشی تخلیه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها