درخشش سردار ایرانی در روسیه ادامه دارد

آزمون: در راه درستی قرار گرفته‌ام

سردار آزمون همچنان با قدرت در فوتبال روسیه پیش می‌رود. انتقال او به زنیت تا اینجا با موفقیت همراه بوده است. سردار هم خوب گل می‌زند و هم خوب بازی می‌کند. در جام ملت‌های روسیه او ثابت کرد که چقدر با گذشته فرق کرده است. بعضی از منتقدان آزمون می‌گفتند او در زمین بازی از نظر بدنی کم می‌آورد و به همین دلیل وقتی گل می‌زند ترجیح می‌دهد زیاد در زمین نماند. این انتقادها اما حالا رنگ باخته چراکه سردار آزمون 90 دقیقه در زمین بازی می‌جنگد و تا لحظات پایانی مسابقه به دنبال گلزنی است.
کد خبر: ۱۱۹۶۹۶۶




سردار در جام ملت‌ها هم نشان داد چقدر از نظر بدنی فرق کرده است. تمرینات بدنسازی خوب باعث شد تا او تغییرات زیادی کند. سردار در بازگشت به روسیه هم نشان داد از نظر بدنی چقدر خوب است. بعضی از بازیکنان حاضر در جام ملت‌ها از نظر بدنی افت داشتند ولی سردار این افت را نداشته است. او بعد از درخشش در یورو لیگ در لیگ روسیه هم همچنان گل می‌زند. یکشنبه شب سردار موفق شد دروازه تیم یوفا را باز کند و زمینه ساز برد 2 بر یک تیمش باشد. او علاوه بر گلزنی خیلی خوب کار کرد تا از نظر اکثر رسانه‌های این کشور بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد. سایت چمپیونات روسیه نمره 8 را به سردار داد تا همراه با ریگونی، ‌هافبک تیمش عنوان بهترین بازیکن زمین را مال خود کند. آزمون به ادعای سایت «sovsport» حتی شانس آن را دارد تا عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ روسیه را هم از آن خود کند. این سایت نوشت، او به احتمال فراوان جزو نامزدهای بهترین‌ها خواهد بود. سردار در مدت کوتاهی موفق شده چهار گل برای زنیت بزند و یک پاس گل هم بدهد.
تعریف و تمجیدها از سردار اما باعث نشده تا این بازیکن مغرور شود. او در این باره به جام‌جم می‌گوید: «هیچ کاری نکرده‌ام و تنها وظیفه‌ام را انجام داده‌ام. وظیفه من هم به‌عنوان مهاجم گلزنی است و خوشحال می‌شوم هر زمان بتوانم برای تیمم مفید کار کنم.» سردار نمی‌خواهد کسی را از قلم بیندازد و به جام‌جم توضیح می‌دهد: «وقتی یک بازیکن موفق است یعنی خوب حمایت می‌شود. من هم در زنیت واقعا مورد حمایت همبازیان و کادر فنی هستم. باید از همه آنها تشکر کنم. وقتی یک تیم می‌برد همه در این موفقیت نقش دارند. ما همه با هم برنده می‌شویم.»
او تاکید می‌کند، در هفته‌های گذشته انرژی زیادی از طرفداران ایرانی و روسی گرفته است: «بله خوشحالم که آنها از من حمایت می‌کنند. این نشان می‌دهد که در راه درستی قرار گرفته‌ام. هدفم این است که بتوانم همین مسیر درست را ادامه دهم ولی همان‌طور که می‌دانید فوتبالیست هم روز خوب و بد دارد. امیدوارم همیشه روز خوبم باشد و بتوانم برای زنیت بهترین بازی‌ها را انجام دهم.» او درباره انتخابش به‌عنوان بهترین بازیکن زمین هم چنین نظری می‌دهد: «همان‌طور که گفتم وقتی تیم می‌برد یا می‌بازد همه نقش دارند؛ به‌خاطر همین نمی‌توان گفت یک نفر بهترین بازیکن زمین است. تیم ما مقابل یوفا بهترین بازیکن زمین بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها