کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر عملکرد خوب مهدی شیری در این هفته ها، از مدافع راست پرسپولیس به تعریف و تمجید پرداخت. شیری نیز در گفت‌وگو با جام‌جم، پاسخ محبت باقری را داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۰۵

او که در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل از پیکان به جمع سرخپوشان اضافه شده، در این خصوص به جام‌جم گفت: آقاکریم از چهره‌های مهم فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید و وقتی چنین فردی شما را مورد ستایش قرار می‌دهد، یعنی کارتان را به درستی انجام داده اید. امیدوارم که این طور باشد و بتوانم در ادامه فصل در پرسپولیس عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.
شیرینی ادامه داد: ما تیم خیلی خوبی هستیم و در همین دیدار اخیر مقابل نساجی بارها موقعیت گلزنی داشتیم ولی متاسفانه توپ‌های مان وارد دروازه نشد، وگرنه با نتیجه بسیار خوبی به تهران برمی گشتیم، با این حال نسبت به آینده ناامید نیستیم و می‌دانیم این صدرنشینی را باید تا پایان رقابت‌ها حفظ کنیم. هفته به هفته بهتر خواهیم شد. اتحادی که بین بازیکنان وجود دارد، شرایط را متفاوت می‌کند و ما با امیدواری زیادی در هر سه جام به کارمان ادامه می‌دهیم.
مدافع راست سرخپوشان که همراه با این تیم راهی دوحه قطر شد، درخصوص دیدار مقابل السد نیز گفت: آنها یکی از مهم‌ترین تیم‌های آسیا هستند و فصل قبل تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم بالا آمدند، اما در گام نهایی به پرسپولیس باختند و حذف شدند. امیدوارم بتوانیم یک بار دیگر آن خاطره شیرین را تکرار کنیم و با دست پر به تهران برگردیم. این بازیکن در نهایت گفت: وظایف پرسپولیسی‌ها در زمین بازی کامل مشخص است و برانکو به همراه سایر مربیان برای تک تک بازیکنان برنامه‌های جداگانه‌ای دارند. فقط باید بتوانیم این مسؤولیت‌ها را به‌خوبی انجام بدهیم تا تیم‌مان به موفقیت‌های بیشتری برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها