درست در روزهایی که همه تصور می‌کردند ماموریت کریم انصاری‌فرد در ناتینگهام فارست با شکست روبه‌رو شده، این بازیکن در زمین بازی ظهور کرد و موفق شد باعث برد تیمش شود.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۰۱

همین هفته قبل بود که کریم برای تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه بازی کرد و این مسأله تعجب ایرانی‌ها را در‌پی داشت. مارتیل اونیل، سرمربی ناتینگهام به گفته خود چنین تصمیمی گرفت تا انصاری فرد از شرایط آرمانی فاصله نگیرد و حداقل بتواند در جایی بازی کند. شنبه‌شب در ورزشگاه گراند‌سیتی، ناتینگهام میزبان هتل‌هال‌سیتی بود و تا پیش از درخشش کریم نتوانسته بود به مهمان خود گل بزند. انصاری‌فرد در دقیقه 60 مسابقه وارد زمین شد. او 12‌دقیقه بعد یک پاس گل به کاروالیو داد. هال سیتی قصد جبران داشت، ولی کریم توانست چهار دقیقه بعد هم گل دوم تیمش را بزند تا ستاره بی‌چون و چرای ناتینگهام باشد. این تیم یک گل دیگر هم زد و در نهایت 3 بر صفر برنده شد. با این برد، یاران کریم به رده هشتم رسیدند.
درخشش انصاری‌فرد باعث تعریف و تمجید رسانه‌های انگلیسی از او شد. ناتینگهام پست در این باره نوشت: «کاروالیو و کریم انصاری‌فرد شایسته ستایش از سوی هواداران وفادار ناتینگهام فارست پس از پایان بازی برابر هال‌سیتی بودند.»
کریم انصاری‌فرد در شب تولد همسرش موفق به درخشش در چمپیونزشیپ شد. او گل خود را هم به همسرش تقدیم کرد که در ورزشگاه خانگی تیمش حضور داشت و نظاره گر بازی‌اش بود. کریم با این پاس گل و گلزنی حالا بسیار روحیه گرفته و امیدوار است در هفته‌های بعدی شانس بیشتری برای حضور در زمین به‌دست بیاورد. وقتی در این باره از کریم سؤال کردیم، گفت: «خدا را شکر می‌کنم. من همیشه شاکر خدا بوده‌ام که در شرایط سخت از من حمایت کرده و در کنارم بوده است. در این مدت فقط انگیزه داشتم تا بتوانم برای تیم بازی کنم و مترصد یک موقعیت بودم. بازهم خدا را شکر می‌کنم که توانستم هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها