روزنامه تصویری شبکه پنج سیما با عنوان «یه روز تازه» به تهیه‌کنندگی امیرحسین خرمشاهی روی آنتن این شبکه می‌رود.
کد خبر: ۱۱۹۵۲۶۱

به گزارش روابط‌عمومی شبکه پنج سیما، امیرحسین خرمشاهی در توضیح ساختار این روزنامه تصویری شبکه پنج سیما بیان کرد: یکی از شاخص‌های مهم این برنامه تنوع در بخش‌های تولیدی و زنده است. ما در این برنامه تقریبا 25 بخش تولیدی و زنده داریم که در 120 دقیقه تقدیم مخاطبان این برنامه خواهد شد. وی توضیح داد: روزنامه تصویری یه روز تازه بخش‌های مختلفی دارد که از شنبه تا چهارشنبه در کنداکتور این برنامه جانمایی شده است. محمدرضا باقری، سردبیری محتوایی صحفاتی مانند تئاتر و سینما، شهر و معماری، دانش و فناوری، ادبیات با تحلیل نقد کتاب، بومگردی، خانه دوست، ارتباط تلفنی زنده و گفت‌وگو با مسؤولان پیرامون موضوعات روز جامعه، تاریخ، صحفه شما، پا توی کفش اخبار و... را برعهده دارد.
خرمشاهی یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه را فرار از استودیو معرفی کرد و گفت: روزنامه تصویری یه روز تازه جامعه هدف آن تمام جامعه و وسعت ایران است و محدود به جغرافیای استان تهران نیست. برای مثال گروه تولیدی مستند ساز این برنامه به اقصی نقاط ایران و استان تهران سفر می‌کند و از سوژه‌های ناب و بکر موضوعات فرهنگی، هنری، صنایع‌دستی و .... مستند تهیه می‌کند. رضا محمدنیا کارگردان و مستندساز تمام سفرنامه‌های یه روز تازه را تولید و همراهی می‌کند.
تهیه‌کننده روزنامه تصویری یه روز تازه در توضیح برخی بخش‌های این برنامه گفت: سعی کردیم بخش‌های مختلف و جذابی را در اولین ساعت شروع روز برای مخاطبان طراحی کنیم. سفر‌های هیجان انگیز به کویر یکی دیگر از بخش‌های جذاب این برنامه است که در قسمت‌های نخست برنامه مخاطبان شاهد آن خواهند بود. سفر به ریگ یلان این بخش توسط علیرضا‌احمدی کارگردانی و مستندسازی می‌شود. وی تاکید کرد: بخش محیط زیست با عنوان هشتگ طبیعت‌یار ارائه می‌شود. این بخش با کارشناسی و مستندسازی محمد درویش خواهد بود که حوزه فعالیتمان سراسر ایران است و یک نگاه نقادانه در حوزه محیط زیست داریم. مانند ورود در حوزه تالاب‌ها، سدسازی، تخریب جنگل‌ها و ...
روزنامه تصویری یه روز تازه کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما با اجرای وحید رونقی و محمدرضا باقری به تهیه‌کنندگی امیرحسین خرمشاهی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 6 و 30 دقیقه به مدت 120 دقیقه روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود. مهدی یغمایی تیتراژ این برنامه صبحگاهی را خوانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها