سرخپوشان پایتخت مدام در حال مصدوم شدن و از دست دادن تمرینات و بازی‌های پرسپولیس هستند.
کد خبر: ۱۱۹۴۵۳۹

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هیچگاه تا این حد پرسپولیس به مهره‌هایش نیاز نداشت اما حالا باید قید تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار خود از جمله سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا را بزند. البته آنها در ابتدای فصل محمد انصاری و حسین ماهینی را نیز از دست داده بودند ولی کارشان حالا در این شرایط سخت‌تر از گذشته است.
به گزارش جام‌جم، پرسپولیسی‌ها معتقدند فشردگی بازی‌ها و شاید لجبازی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بر شرایط اخیر آنها و افزایش مصدومیت‌ها تاثیر مستقیم گذاشته است. البته این مورد را نمی‌توان به‌سادگی رد یا تایید کرد ولی با این حال از سرخپوشان این روزها دغدغه جدیدی به نام مصدومیت دارند. به معنای دیگر، اگر تا پیش از این فقط مشکلاتشان مسائل مالی بود، حالا وضعیت بدنی این تیم هم مورد سوال قرار گرفته است.
یکی دیگر از مسائلی که در مورد مصدومیت بازیکنان پرسپولیس عنوان می‌شود، افزایش تمرینات بدنسازی به خصوص بعد از اردوی پرسپولیس در قطر است. مارکو استیلینوویچ که مهره موثر و دستیار قابل اعتماد برانکو برای بدنسازی پرسپولیس به شمار می‌رود، به گفته و ادعای بازیکنان پرسپولیس همواره سخت ترین تمرینات ممکن را برایشان برنامه‌ریزی می‌کند.
البته او به بازیکنان پرسپولیس کمک کرد که میزان مصدومیت‌های شان در فصل گذشته را کاهش دهند اما در این فصل اوضاع متفاوت است. بازیکنان پرسپولیس به مارکو اعتماد کامل دارند اما از سوی دیگر نگران آن هستند که نکند مصدومیت‌های اخیر ارتباطی به وضعیت تمرینات بدنسازی آنها نیز داشته باشد؛ اگر این شایعه صحت داشته باشد، باید منتظر تغییر رویه تمرینی مارکو در پرسپولیس باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها