مرد شیشه‌ای که پس از جست‌و‌جو در اینترنت و فرا گرفتن نحوه درست کردن طناب دار همسر سابقش را در خانه حلق‌آویز کرده بود دیروز پای میز محاکمه ادعا کرد به درخواست همسرش دست به این جنایت زده است .
کد خبر: ۱۱۹۴۵۲۴

به گزارش جام‌جم، بامداد چهارم مرداد ۹۷ زنی هراسان با پلیس ورامین تماس گرفت و از جنایت هولناکی که برادرش رقم زده بود پرده برداشت. وی گفت: صبح، برادرم با من تماس گرفت و گفت همسر سابقش را که برای دیدن فرزندانشان به خانه‌شان رفته بود حلق‌آویز کرده است.
با این تماس ماموران پلیس راهی خانه مورد نظر شده و با جسد نیلوفر ۲۳ ساله روبه‌رو شدند‌. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی فرستاده شد و پلیس به تحقیق از رضا ۲۹ ساله پرداخت‌. رضا که به شیشه اعتیاد داشت به قتل همسرش اعتراف کرد و دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.
ابتدای این جلسه پدر و مادر نیلوفر برای داماد سابقشان حکم قصاص خواستند. مادر قربانی گفت: دامادم در توهم شیشه دخترم را کشت و ادعا کرد به درخواست او دست به این جنایت زده است‌. من برای او اعدام می‌خواهم .
سپس رضا در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من و همسرم چند سال بود باهم ازدواج کرده بودیم، اما اختلاف داشتیم. به همین خاطر با وجود داشتن دو فرزند از هم جدا شدیم، اما همسرم هفته‌ای یک‌بار برای سر زدن به فرزندانم به خانه ما می‌آمد. آن روز او به خانه من آمده بود که به او گفتم از مدت‌ها قبل به خیانتی که به من کرده بود پی برده‌ام و برایش توضیح دادم به همین خاطر هم از او جدا شدم. من به همسرم گفتم او مستحق مرگ است و به خاطر این خیانت باید اعدام شود‌. نیلوفر هم این موضوع را پذیرفت‌. او گفت کار اشتباهی کرده و باید تاوان اشتباهش را پس بدهد. وی ادامه داد: ما فرزندان را به واحد کناری آپارتمان که متعلق به من بود، بردیم. بچه‌ها آنجا خوابیدند و ما به واحد خودمان برگشتیم.همسرم گفت از این زندگی خسته شده و می‌خواهد بمیرد. به همین خاطر تا اذان صبح منتظر ماندیم. ساعت‌ها در اینترنت سرچ کردیم تا نحوه درست کردن طناب دار را یاد بگیریم. بعد از گره زدن طناب دار آن را به چارچوب در آویزان کردم و دست و پا و دهان همسرم را بستم. زنم خودش از چهارپایه بالا رفت و من چهار پایه را در یک لحظه از زیر پای او به زمین انداختم.بعد از چند دقیقه جسد را پایین آوردم و با خواهرم تماس گرفتم.خانواده همسرم ادعا می‌کنند من در توهم شیشه دست به این جنایت زده‌ام، اما من حال طبیعی داشتم و با درخواست نیلوفر این کار را کردم.
با پایان دفاعیات این متهم، هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها