مهدی رحمتی در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه استقلال:

بازیکنان فهمیدند لباس چه تیمی را تن‌شان می‌کنند

استقلال تهران موفق شد صنعت نفت را در آزادی با سه گل شکست دهد و در این هفته‌های آخر لیگ برتر برای رقبای خود خط و نشان بکشد.
کد خبر: ۱۱۹۴۰۲۷

آبی‌ها حالا حتی برای قهرمانی خیز برداشته‌اند. مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال در این‌باره می‌گوید: «خدا را شکر صنعت نفت را بردیم. به هواداران تبریک می‌گویم که در این چند وقت که شرایط سخت بود، حمایتمان کردند. خدا را شکر بازیکنان جایگاه خودشان را فهمیدند و این‌که در چه تیمی بازی کرده و چه لباسی را بر تن می‌کنند.» او در پاسخ به این سوال که چرا فکر می‌کنی استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ مثل سال‌های گذشته نتیجه نگرفت، می‌گوید: «هر سال تغییرات زیادی داریم و تا بازیکنان هماهنگ شوند، زمان می‌برد. خیلی خوشحالم برای فرشید باقری که اولین گلش را در این فصل زد. گلی که اللهیار صیادمنش زد، در سطح اروپایی بود. طارق همام هم خیلی خوب بود. به کل اعضای تیم و طرفداران، پیروزی برابر صنعت نفت را تبریک می‌گویم.»
رحمتی در پایان یک درخواست هم از هواداران دارد: «امیدوارم طرفداران در استادیوم و فضای مجازی حمایت کرده تا فشار از روی تیم برداشته شود. این فشارها ممکن است روی جوان‌ها تأثیر گذاشته و آن کارایی لازم را نداشته باشد. ما هر چه داریم، در زمین می‌گذاریم تا از شرمندگی هواداران خارج شویم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها