در صفحه اینستاگرام حمید محمدی و مقداد باقرزاده که سرک بکشید، به ویدئوکلیپ‌های جالبی از این دو معلم و دانش‌آموزانشان می‌رسید. حرکت جالبی که محمدی درباره‌اش می‌گوید: «شاید خیلی‌ها بگویند این کار‌ها در شأن معلم نیست؛ اما ما می‌گوییم اتفاقا معلمی همین است، همین رفاقت با بچه ها.
کد خبر: ۱۱۹۳۸۴۲

شاید باور نکنید که هر کلیپ را بچه‌ها 50 بار می‌بینند و این مشارکت و نقش‌آفرینی در ویدئوها برایشان حس خوبی دارد. اتفاقا چون این ویدئوها طنز هستند، خیلی دوست داریم اگر بشود یک‌بار با دانش‌آموزان عشایرمان مهمان برنامه خندوانه شویم. چون بچه‌های ما خیلی این برنامه را دوست دارند.»
حمید چطور عقاب عشایر شد؟
شاید عجیب باشد، اما خیلی‌ها حمید محمدی را با یک صفت جالب می‌شناسند، عقاب عشایر! اما این معلم جوان چطور عقاب عشایر شده، حکایت جالبی است. اتفاقی که درباره‌اش می‌گوید: «سال اولی که من به مدرسه عشایری رفتم، به منطقه‌ای اعزام شدم که عشایر تازه اسکان پیدا کرده بودند و حتی کانکس هم به‌عنوان کلاس درس وجود نداشت. در این منطقه تپه‌ای بود که مقداری از آن را برای استفاده به‌عنوان طویله حفاری کرده بودند اما خالی مانده بود. وقتی آنجا رسیدم، به من گفتند اگر می‌توانی همین را کامل و اینجا را به کلاس تبدیل کن. من هم دست تنها شروع کردم به کندن اتاق . بعد چون این اتاق را در دل یک کوه کنده بودم که به همه جا اشراف داشت و هرکسی از هر طرفی می‌آمد من را می‌دید، همه به من می‌گفتند که شما مثل عقاب می‌مانی که بر همه جا اشراف داری. خلاصه این اسم از همان سال اول روی من ماند و من شدم عقاب عشایر. البته همان سال من برای دریافت کانکس درخواست دادم و معروف شدم حتی یک خانه سیمانی بلوکی هم برای اسکان معلمان ساختم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها