فرمانده سپاه قدس با بیان این‌که انتقام خون شهدای عملیات تروریستی زاهدان را از تکفیری‌های مزدور در پاکستان خواهیم گرفت، گفت: پاکستان کشوری است که بمب اتم دارد و نباید در برخورد با این تکفیری‌ها ناتوان باشد و از ایران برای سرکوبی این تکفیری‌ها عملیات مشترک بخواهد که این امر پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۵۶



به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در یادواره 1747 شهید بابل با محوریت 40 شهید مدافع حرم مازندران در مصلای این شهرستان افزود: نگرانی ما این است که چرا دولت و مردم پاکستان اجازه می‌دهند پول‌های عربستان در اختیار این تکفیری‌ها قرار بگیرد و در حال حاضر پاکستان را در مقابل جهان قرار دهند.
فرمانده سپاه قدس با بیان این‌که ایران همسایه مطمئن برای پاکستان است، اظهار کرد: ما این کشور را تهدید نخواهیم کرد، اما از مزدوران تکفیری که دست‌شان به خون جوانان ما آغشته شد، انتقام سختی خواهیم گرفت.
وی افزود: خطاب ما به مردم پاکستان این است که به هیچ عنوان اجازه ندهند عربستان با پول‌های خود کشورشان را از بین ببرد، کما این‌که در حال حاضر پاکستان با تمام همسایه‌های خود مشکل پیدا کرده و به عبارتی جهان در مقابل پاکستان قرار می‌گیرد.
فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدامی را انجام نخواهد داد مگر این‌که در راستای منافع ملی باشد و اگر تلاش کرده است داعش را در عراق و سوریه سرکوب کند در راستای منافع ملی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها