رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان این‌که انبارها مملو از لوازم خانگی است، گفت: هیچ جا عنوان نکرده‌ام قیمت لوازم خانگی در سال آینده ۴۰ درصد افزایش می‌یابد و بازار نیز کشش این افزایش قیمت‌ها را ندارد.
کد خبر: ۱۱۹۲۹۵۰

محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارنظر اخیرش درخصوص قیمت لوازم خانگی گفت: قصد بنده این نبود که به جامعه این موضوع را القا کنم که لوازم خانگی در کشور وجود ندارد، بلکه با توجه به نزدیکی به پایان سال، کارخانه‌ها باید عیدی و حقوق پرداخت کنند، لذا مردم باید برای پایان سال کالا و لوازم خانگی خریداری کنند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان این‌که در حال حاضر انبارها مملو از کالاست، افزود: کمبود لوازم خانگی در کشور وجود ندارد، اما مردم باید نیاز خود را خریداری کنند. وی با اشاره به این‌که قیمت لوازم خانگی به دلیل افزایش قیمت ارز و مواد اولیه تا حدودی افزایش یافته، ادامه داد: گرانی کالا با گران‌فروشی تفاوت دارد، کالاها گران شده، اما این موضوع هرسال با توجه به افزایش حقوق و دستمزد قیمت کالاها تا درصدی افزایش می‌یابد و در این بخش باید عنوان کرد که بازار کشش افزایش قیمت را ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها