افرادی که به دنبال نسخه‌ دینامیک‌تر از کشتی لوکس ب‌ام‌و سری 7 فیس لیفت هستند به زودی خواهند توانست خودروی آلپینا B7 xDrive 2020 را انتخاب کنند. این خودرو از سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی و با قیمت پایه‌ی 141700 دلاری در آمریکا عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۱۸۱۸
تجمل از نمایی دیگر! آلپینا B7 (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از پدال ، از نظر پرفورمنس باید گفت محصول به روز آلپینا در بطن خود پیشرانه‌ 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربویی را جای داده که قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 800 نیوتون متری دارد.

این نیروگاه آهنین می‌تواند B7 xDrive 2020 را تنها در عرض 3.5 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت رسانده و آن را تا حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعت همراهی نماید.

در مقایسه با مدل قبلی، B7 xDrive جدید یک‌دهم ثانیه سریع‌تر بوده و حداکثر سرعت آن نیز 18 کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.

این تیونر آلمانی همچنین نرم‌افزار گیربکس 8 سرعته را به روز کرده و از سیستم اگزوز اسپورتی بهره برده که از جنس فولاد ضدزنگ بوده و البته فشار و وزن کمتری دارد.

از دیگر بهبودهای فنی این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ارتقا یافته با کالیپرهای 4 پیستونه و دیسک‌های بزرگ‌تر در جلو و عقب اشاره کرد.

لاستیک‌های پرفورمنس میشلین، رینگ‌های کلاسیک و 20 اینچی آلپینا، سیستم چهار چرخ محرک به روز xDrive و… از دیگر بهبودهای این خودرو هستند که باعث افزایش چابکی خودرو به ویژه در شتاب جانبی می‌شوند.

در بدنه‌ فیس لیفت شده‌ این خودرو شاهد سپر جلو و ورودی‌های هوای عملکردی، خطوط متمایز و نوشته‌ آلپینا، اسپویلر عقب سفارشی، چهار خروجی اگزوز و رنگ انحصاری آبی و سبز متالیک این شرکت هستیم.

داخل کابین هم چرم مرغوب ناپا، صندلی‌های راحت چندکاره، پانل چرمی پشت آمپرها، عناصر سرامیکی و… دیده می‌شوند.

تجهیزاتی همچون هدآپ دیسپلی رنگی، دوربین دید عقب و سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive ب‌ام‌و هم در آلپینا B7 xDrive 2020 وجود دارند.

البته برخی ویژگی‌های خاص آلپینا همچون چرم ویژه‌ لاوالینا، دوخت‌های سبز و آبی روی فرمان، پلاک خاص شماره‌دار، صفحه‌نمایش با طرح مخصوص آلپینا، تریم متفاوت، رکاب‌های داخلی با نورپردازی آبی‌رنگ و… هم در این سدان لوکس و اسپرت بکار رفته‌اند.

خریداران می‌توانند صندلی‌های عقبی اجرایی و لوکس را سفارش دهند که از دستورات لمسی پیروی کرده و دارای سیستم اطلاعات سرگرمی خاص خود هستند.

لیست تجهیزات B7 xDrive 2020 کاملاً بلندبالاست که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کنترل دامپر دینامیک، سیستم تعلیق بادی، سواری راحت فعال با پیش‌نمایش جاده، درب‌های خودکار، ورود بدون کلید، سانروف پانورامیک، آفتاب‌گیرهای عقب برقی، صندلی‌های جلو و عقب گرم و سرد شونده، فرمان گرم شونده، سیستم صوتی هارمن کاردون، چراغ‌های LED تطبیقی با نوربالای خودکار، شارژ بی‌سیم، کنترل حرکتی، وای فای هات اسپات، اپل کارپلی و… اشاره کرد.

تجهیزات سفارشی موجود در پکیج‌ها هم داستان دیگری دارند: چرم ناپا، رنگ‌های گوناگون برای چرم‌های ناپا و مرینو، پکیج طراحی کابین شامل دستگیره‌های درب چوبی، تریم چوبی عقب و استراحتگاه دست مرکزی، کف‌پوش‌های لاکچری، پوشش سقف آلکانترا، پکیج لاکچری، صندلی‌های عقب سرد شونده و ماساژوردار، پکیج صندلی اجرایی در عقب و…

سقف پانورامیک آسمان نشان، BMW لیزر لایت، سیستم صوتی باورز اند ویلکینز، سیستم اطلاعات سرگرمی حرفه‌ای در بخش عقب، دید در شب با تشخیص عابران پیاده و رینگ‌های 21 اینچی کلاسیک آلپینا هم از جمله آپشن های انفرادی این خودرو محسوب می‌شوند.

نهایتاً به سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده می‌رسیم که شامل همه‌ موارد روز دنیای خودرو همچون دستیار ترافیک با دسترسی محدود شده در بزرگراه‌ها، تشخیص نقاط کور فعال، هشدار برخورد از جلو با پیشگیری از برخوردهای شهری، هشدار خروج از مسیر، اطلاعات محدودیت سرعت، هشدار ترافیک عقب و… می‌باشد.

دستیار پارک پلاس استاندارد هم شامل مواردی همچون کنترل فاصله فعال، دوربین سه‌بعدی محیطی و دستیار دید عقب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها