با گذشت هفت ماه از ربوده شدن دختر پنج‌ساله از سوی مادر معتادش، تحقیقات پلیس برای یافتن او با بن‌بست رو‌به‌روشده است.
کد خبر: ۱۱۹۱۵۰۳

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران از زن و مردی به اتهام کودک‌ربایی شکایت کردند.
مرد شاکی به افسر تحقیق گفت: من و همسرم - که کارمند سابق سازمان صنایع‌دستی است - نیکوکاریم و به خانواده افراد زندانی در قزوین کمک می‌کنیم. از طریق یکی از بستگان با مردی آشنا شدیم که در زندان به‌سر می‌برد و سال‌های طولانی باید در زندان می‌ماند. همسر معتادش هم از وی طلاق گرفته بود. آنها شرایط نگهداری از دختر پنج‌ساله‌شان را نداشتند، به همین علت به طور قانونی و با رضایت مرد زندانی سرپرستی دختر پنج‌ساله‌اش به نام مه‌سیما را تا آزادی پدرش به عهده گرفتیم. با توجه به این‌که کودک بی‌قرار مادرش بود، تلاش کردیم مادر معتادش را پیدا کنیم. آن زن بی‌خانمان و معتاد بود و جا و مکانی نداشت. سرانجام او را یافتیم و چند بار در کمپ‌های تهران و کرج بستری‌اش کردیم. هر ماه مه‌سیما را برای ملاقات با مادرش برای ساعاتی به کمپ می‌بردیم. در یکی از این ملاقات‌ها زن معتاد با خوراندن قرص به دخترش قصد داشت او را بکشد که کودک را نجات دادیم و دیگر او را برای ملاقات با وی نبردیم.
مرد نیکوکار افزود: بعد از مدتی دوباره مادرش به سراغ او آمد و این بار مدعی بود بهبود یافته و همچنین با مرد بهبودیافته از اعتیاد ازدواج کرده است. چند بار به ملاقات دخترش آمد و روز چهارم خرداد امسال، از ما خواست دخترش را ملاقات کند. به محل قرار رفتیم. او همراه شوهر جدیدش آمده بود. او و شوهرش از غفلت ما سوء‌استفاده و با ربودن دختربچه فرار کردند.
بعد از این شکایت تحقیقات پلیسی با دستور بازپرس دادسرای جنایی تهران آغاز شد، اما ردی از مادر، کودک و شوهر او نبود. پلیس با گذشت هفت ماه از ماجرای کودک‌ربایی، هنوز ردی از مادرکودک به دست نیاورده و سرنوشت دختر خردسال او در هاله‌ای از ابهام قراردارد. با درخواست بازپرس دادسرای جنایی تهران تصویر کودک ربوده‌شده در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه هموطنان از سرنوشت مه‌سیما خبری دارند به پلیس پایتخت اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها