جزئیات مذاکره فتحی با ایجنت 2 بازیکن خارجی

هادی و جپاروف با استقلال تمام کردند؟!

استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات به‌دنبال تقویت خود است و در این راه قصد دارد بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد. اخیرا وینفرد شفر، سرمربی تیم به همراه فتحی، سرپرست باشگاه جلساتی را برگزار کردند و در این‌باره به جمع‌بندی لازم رسیدند. در این جلسات تصمیم‌گیری شد تا مارکوس نویمایر و الحاجی گرو دو بازیکن خارجی استقلال از تیم کنار گذاشته و در عوض بازیکنان جدیدی به تیم ملحق شوند.
کد خبر: ۱۱۹۱۴۵۴


شفر در این جلسات تاکید داشته که مشکل اساسی تیم در خط هافبک است و به همین خاطر باید هر طور شده این خط را تقویت کنند. با توجه به آمادگی روح‌ا... باقری و صیادمنش و همین‌طور بازگشت بازیکنی چون محسن کریمی و آماده شدن مرتضی تبریزی، شفر امیدوار است تا مشکلی در خط حمله نداشته باشد. به همین خاطر او روی رفع نقاط‌ضعف خط هافبکش تمرکز کرده است. شفر در جلسات به فتحی گفته است: مشکل اصلی ما در خط هافبک است و باید تلاش کنیم بازیکنانی جذب شوند که بتوانند به ما کمک کنند. ما در موقعیت‌سازی مشکل داریم و این مشکل اگر حل شود می‌توانیم تبدیل به تیم قدرتمندی شویم.
به خاطر همین استقلال مذاکرات خود را با دو بازیکن خارجی آغاز کرده است. امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه اخیرا به دبی سفر داشت و در این سفر با ایجنت دو بازیکن دیدار و گفت‌وگو داشته است. یکی از این بازیکنان سرور جپاروف است که فصل گذشته در استقلال حضور داشت، اما در تابستان از جمع آبی‌ها جدا شد و به باشگاه جتسو قزاقستان پیوست. قرارداد این بازیکن با آن باشگاه برای شش ماه بود و حالا بازیکن آزاد است و می‌تواند به هر باشگاهی که دوست دارد، برود. ایجنت این بازیکن و همین‌طور خود سرور در دبی با فتحی ملاقات داشتند و درباره انتقال به استقلال صحبت‌هایی کردند. گویا توافقات حاصل شده و این بازیکن به احتمال فراوان به جمع آبی‌ها ملحق خواهد شد. بازیکن بعدی که استقلالی‌ها قصد دارند او را جذب کنند صفا هادی نام دارد. این بازیکن عملکرد خوبی در تیم ملی عراق داشته و یکی از بازیکنانی به حساب می‌آید که آینده‌دار است. این بازیکن تنها 20 سال دارد و بازیکن باشگاه الزور است. او قرار است همراه با تیم ملی عراق عازم جام ملت‌ها شود و به همین خاطر اگر آبی‌ها تا قبل از رقابت‌ها با این بازیکن قرارداد نبندند، ممکن است پس از درخشش در این رقابت‌ها دیگر با قیمت مدنظر آبی‌ها به این تیم ملحق نشود. شنیده می‌شود استقلال رقمی حدود 400 هزار دلار برای جذب این بازیکن پیشنهاد داده است. مذاکرات فتحی با مدیر برنامه‌های هادی هم نتیجه‌بخش بوده و به احتمال زیاد او هم یکی از بازیکنانی است که در نقل و انتقالات زمستانی به استقلال ملحق می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها