همه ما دوست داریم چهره‌ای شاداب داشته باشیم و همیشه جوان به نظر برسیم اما پیری و بالا رفتن سن چیزی نیست که به این راحتی‌ها بتوان از آن خلاص شد و اتفاقی است که ناگزیر سر راهمان قرار می‌گیرد. دانشمندان برای حل این مشکل نوعی پرینتر دستی ابداع کرده‌اند که برای استفاده روی دست‌ها و صورت به کار می‌آید و با کمک آن می‌توان چین و چروک‌ها را از بین برد و چهره و پوستی جوان داشت.
کد خبر: ۱۱۹۱۲۵۹


این دستگاه پرینتر با عملکردی که دارد، به راحتی روی سطح پوست حرکت می‌کند تا بتواند تمام لکه‌های پوستی یا لکه‌های ایجاد شده روی پوست را بر اثر افزایش سن، کاملا بپوشاند. این دستگاه حتی قادر است سخت‌ترین لکه‌ها را هم از بین ببرد.
این پرینتر مجهز به دوربینی است که 200 فریم در ثانیه از پوست تصویربرداری می‌کند و اطلاعات به‌دست آمده را با توجه به تفاوت رنگ پوستی که هر فرد دارد، پردازش می‌کند و به‌طور کلی، روی هر رنگ پوستی قابل استفاده است. داده‌ها به ریز پردازشگری فرستاده می‌شود و 120 جوهرافشان پرینتر حرارتی، محصول آرایشی را روی پوست پرینت می‌کند. اثربخشی این دستگاه بلافاصله روی پوست قابل مشاهده است و به‌طور چشمگیری چین و چروک‌های دست و صورت را کاهش می‌دهد و به عنوان مثال، دستی را که چین و چروک‌های آن را با این پرینتر گرفته‌اند، تفاوت زیادی با دست دیگر دارد.
در این پرینتر دستی، سه کارتریج روشن، متوسط و تیره تعبیه شده است که به‌واسطه آن می‌توان هر رنگ پوستی را پوشش داد.
پوششی که این پرینتر روی پوست می‌گذارد، تا زمانی که صورت شسته نشود، روی پوست باقی می‌ماند.
در مواد به‌کار رفته در این پرینتر از مواد ضد چین و چروک استفاده شده و کمک می‌کند لکه‌های پوستی که با بالا رفتن سن ایجاد شده، به مرور از بین برود. برخی به این کار، فتوشاپ در دنیای واقعی می‌گویند. این پرینتر پوستی قرار است اواخر سال 2019 یا 2020 میلادی روانه بازار شود.

ندا اظهری

جام‌جم

منبع: BBC

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها