هفت مولفه سلامت شامل فیزیکی، معنوی، اجتماعی، محیط زندگی، عاطفی، ذهنی و شغلی را با دیدن برنامه «همین امروز، همین امشب» پیدا می‌کنید.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۲۱



همین امروز، همین امشب، برنامه‌ای ترکیبی از شبکه سلامت است که با بخش‌های متعدد از کارشناسی تا اینفوگرافی و موزیک‌های شاد تلاش می‌کند هفت فاکتور سلامت را برای بینندگان خود فراهم کند. از مشخصات اصلی این برنامه حضور پررنگ مخاطب در لحظه‌به‌لحظه برنامه است. این حضور را می‌توان در پاسخگویی به سؤالات متعدد بینندگان و دوربین و صدای سلامت بسادگی دید.
رعنا چگینی، مجری طرح این برنامه در گفت‌وگو با جام‌جم با اشاره به بخش‌های مختلف ارتباط دو جانبه با بینندگان را از اهداف اصلی همین امروز، همین امشب دانست و گفت: مخاطب برنامه در تمامی بخش‌ها می‌توان ردپایی از حضور خود را مشاهده کند. در بیشتر برنامه‌های ترکیبی و گفت‌وگو محور اصولا مجری و کارشناس در کنار هم به کلیاتی در زمینه موضوع اشاره می‌کنند. در حالی که این برنامه پیام مخاطبان را جمع‌آوری کرده و به سؤالات بینندگان به صورت مجزا پاسخ داده می‌شود.
وی اضافه کرد: بخش‌هایی از برنامه به تماس اینترنتی با متخصصان اختصاص دارد و سؤال مخاطبان در زمینه بیماری‌های جسمی و روانی از آنها پرسیده می‌شود. این قسمت از برنامه طرفداران بسیاری دارد، چرا که افراد می‌توانند پاسخ سؤالات خود را از پزشکان شناخته‌شده دریافت کنند.
مجری طرح برنامه با تاکید بر مخاطب محوری برنامه ادامه داد: همین امروز، همین امشب به عنوان MC شبکه تلاش دارد پاسخگوی سؤالات بینندگان شبکه باشد، به همین دلیل بخش‌هایی از برنامه به معرفی دیگر برنامه‌ها اختصاص دارد.
وی همچنین از بخش‌های دوربین سلامت و صدای سلامت به عنوان راه‌های ارتباطی دیگر با برنامه یاد کرد و افزود: دریافت تصویر، عکس و صدا و پخش آن به صورت میان برنامه مورد توجه بسیاری از بینندگان ماست. چنین اقدامی تعامل ما و مخاطبان را بیشتر کرده و به آنها فرصت بیان خود را می‌دهد.
تهیه اینفوگرافی در موضوعات روز بخش دیگری بود که رعنا چگینی به آن اشاره کرد و افزود: اصولا در تقویم سلامت روزهای مختلف نامگذاری‌های متعددی دارند. در این مناسبت‌ها و براساس سؤالات و دغدغه‌های مخاطب اینفوگرافی‌هایی تهیه و اطلاع‌رسانی می‌شود. وی تاکید کرد: از بخش‌های پربیننده ما آموزش تهیه دمنوش‌های مفید است. اصولا فرهنگ جایگزین شدن دمنوش‌ها تا حد زیادی میان مردم رواج پیدا کرده است. بسیاری این دمنوش‌ها را به صورت آماده تهیه می‌کنند، ولی گروه دیگر علاقه‌مندند خود دمنوش‌های سالم تهیه کنند. آموزش تهیه دمنوش‌ها به اضافه توصیف خواص هریک از آنها برای عموم مردم جذابیت دارد و به همین دلیل بخشی از برنامه به آن اختصاص داده شده است.
رعنا چگینی تمرین‌های ورزشی و ورزش‌های حرکتی و ارتباط با سازمان هواشناسی را به عنوان بخش‌های دیگر برنامه معرفی کرد و افزود: ارتباط با اورژانس سراسر کشور و آموزش فوریت‌های پزشکی و ارتباط با سازمان انتقال خون نیز در دستور کار برنامه قرار دارد.
این برنامه صبح در دو نوبت 9 و 30دقیقه و 11‌و‌30دقیقه و عصرها ساعت 17 و 30 دقیقه و 20 به صورت زنده روی آنتن می‌رود. رعنا چگینی مجری طرح و سید وحید سپهرتاج، سینا مقدم، فوژان احمدی و فاطمه شاه‌حسینی مجریان این برنامه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها