در روزهایی که منچستر و مورینیو روزهای نابسامانی را پشت سر می‌گذارند و دیگر طرفداران این تیم به بردهای چند بازی در میان عادت کرده‌اند، بدترین خبر ممکن می‌تواند این باشد که باید در خانه از تیم سرحال و قبراق این روزهای اونای امری پذیرایی کنند. توپچی‌ها که اول هفته دربی شمال لندن مقابل تاتنهام را با پیروزی پشت سر گذاشته و خود را به جمع چهار تیم بالایی رسانده‌اند، امیدوارند که با توجه به روزهای ناخوش منچستر از اولدترافورد با دست پر برگردند.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۸۰


آرسنال که از 14 بازی گذشته خود 30 امتیاز به دست آورده، به دنبال این است که روند 13 بازی بدون شکست خود در لیگ برتر را ادامه دهد. در طرف مقابل، مورینیو که تیمش با 20 امتیاز در رده هفتم قرار دارد، به خوبی می‌داند که به دلیل مصدومیت بازیکنانی همچون لوک شاو، اسمالینگ و الکسیس سانچس کار سختی مقابل توپچی‌ها دارد. با این حال، دلخوشی شیاطین سرخ به آمار خوبی است که مقابل آرسنال در خانه بر جای گذاشته‌اند. آخرین باخت آنها در اولدترافورد در بازی‌های لیگ برتر مقابل آرسنال به 12 سال قبل باز می‌گردد و آنها توانسته‌اند طی این مدت در 11 بازی خانگی مقابل توپچی‌ها شکست نخورند. منچستر دو بازی فصل گذشته را هم با پیروزی پشت سر گذاشت و اگر در بازی امشب با برد از زمین خارج شود، از سال 2012 تاکنون اولین بار است که به سه برد متوالی مقابل آرسنالی‌ها می‌رسد.
از سوی دیگر، از سال 2002 تاکنون این اولین بار است که منچستر در وسط هفته از آرسنال پذیرایی می‌کند. در آن سال توپچی‌ها توانستند با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها